دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
اراک

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جزایر سه گانه، جزایر همیشگی جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بوادعاهایی پوچی در رابطه با این جزایر مطرح کرده‌اند درحالی‌که حتی اسامی این جزایر نیز فارسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک اظهار داشت:ابوموسی، تنب‌بزرگ و تنب‌کوچک هزاران سال پاره تن ایران بوده‌اند و به برخی کشورها که تاریخ و سابقه چندانی هم ندارند توصیه می‌کنیم دست از بازی‌های رسانه‌ای خود بردارند.

وی افزود:جزایر سه گانه، جزایر همیشگی جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بوادعاهایی پوچی در رابطه با این جزایر مطرح کرده‌اند درحالی‌که حتی اسامی این جزایر نیز فارسی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بسیاری از غیرمسلمانان مقابل اسرائیل جنایتکار مواضع تند گرفته‌اند اما برخی کشورهای مسلمانان نسبت به جنایت‌های صهیونیست‌ها ساکت نشسته‌اند و برخی هم در زمین آنها بازی می‌کنند و در مورد تمامیت ارضی دیگر کشورها جنگ رسانه‌ای برپا می‌کنند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در اجلاس بریکس و روسیه گفت: نظام جمهوری اسلامی باید ضمن حفظ اصول کشور، با سایر کشورها ارتباط همه جانبه داشته باشد، وزیر امور خارجه نیز تفاهم نامه‌ها و مبالغ بلوکه شده ایران را در سایر کشورها پیگیری کند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت:بیش از یکسال است که صهیونیست‌ها، میلیون‌ها تن بمب بر سر مردم غزه می‌ریزند اما مردم مظلوم غزه با سلاح دعا و توسل به خداوند همچنان در برابر آنها مقاومت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن درخواست از مردم ایران و بخصوص مردم استان مرکزی برای ارسال کمک‌های مالی به لبنان و غزه، اضافه کرد: مطابق فرامین مقام معظم رهبری، انتظار است مردم به اندازه توان خود به ملت مظلوم جبهه مقاومت کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha