دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حجت‌الاسلام حاجبی

حوزه / حجت‌الاسلام حاجبی گفت: پویش ایران همدل باید در جزیره قشم، خود را نشان دهد تا برای نسل دانش‌آموزان آینده مقاومت رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: اولویت‌های وفاق ملی، دو حرکت مهم است، دوگانه مجازی، معیشت و مقاومت است که دروغ بزرگی است و در این دقت شود گرانی بر می‌گردد به سوءمدیریت، امروز بعضی‌ها در قیمت ارز و دلار مانده است اگر چه در یک جامعه همه این‌ها بهم پیوسته است باید وفاق ملی در زندگی مردم خود را نشان دهد.

وی افزود: در شهرستان، برنج وجود ندارد این کشور فقط منطقه شمال را ندارد جنوب هم است کمبود برنج، نشانه سوءمدیریت است، مسئولین گمرک و استاندار باید چاره‌ای به این موضوع اندیشه کنند واقعا عیب بزرگی است.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: مسئله دوم اینکه شفافیت و کار آمدی و عاری بودن از فساد در همه سطوح ملت مبارزه جدی با فساد امید را در دل ملت می‌کارد.

حاجبی تصریح کرد: سومین مسئله حفظ امنیت در کشور در مقابله با دشمن امروز وفاق ملی با بازی‌های شیطنت بازی انگلیس و آمریکا در خلیج فارس مقابله شود الان هم یک کشور زه بینی مثل امارات بگوید مال ماست، مردم عزیز ما امروز در کنار مردم لبنان و فلسطین هستند پویش ایران همدل در کل کشور صورت گرفته است صف اهدای طلای زنان انقلابی را چشم دشمن در کمک به جبهه مقاومت کور کرده است.

وی بیان داشت: پویش ایران همدل باید در جزیره قشم، خود را نشان دهد، همکاری بنیاد شهید در اردوهای شهدایی خود را به خوبی برگزار شده، نسل دانش‌آموزان، نسلی است که خود، آینده مقاومت خود را نشان دهد.

امام جمعه قشم افزود: زمین‌خواری در شهر طبل قشم، مردم را به سطوح آورده است، این بی‌عدالتی تا به کجا باید رواج پیدا کند؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha