دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز

حوزه / حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: همه در مقابل دشمن باید همدل و وفاق داشته باشند و با یک‌صدا آن هم حمایت جبهه مقاومت تا نابودی کامل استکبار گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام‌جمعه جزیره هرمز ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: شهید فهمیده یک الگویی است که به فرموده امام راحل رهبر ما آن طفل ۱۳ساله است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است با نارنجک خود را زیر تانک انداخت و آن را منهدم نمود و شربت شهادت را نوشید و امروز جوانان لبنانی و فلسطینی هم از شهید فهمیده الگو گرفتند.

وی افزود: خروش تاریخی امام علیه سند کاپیتولاسیون مبارزه با استعمار خارجی و مبارزه با ظلم داخلی و دفاع از استقلال و اسلامیت کشور بود و رهبر معظم انقلاب هم اگر با سند ۲۰۳۰ مخالفت کردند، مسئله دفاع از استقلال کشور بود، نظام آموزشی کشور نباید بیرون از کشور نوشته شود.

امام جمعه هرمز بیان کرد: گفتمان دولت چهاردهم وفاق ملی است، اولین مسئله وفاق موضوع حل مشکلات معیشتی مردم و معضلات اقتصادی کشور است، مسئله کارآمدی، شفافیت و سلامت عاری بودن از فساد در همه سطوح اداری است.

حجت‌الاسلام رستاخیز عنوان کرد: مسئله دیگر حفظ امنیت و ثبات کشور در مقابله با دشمن با منطق مقاومت است که همه همدل و وفاق داشته باشند، در مقابل دشمن یک‌صدا وجود داشته باشد و آن هم حمایت جبهه مقاومت و مقابله با دشمن تا نابودی کامل آن است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی درباره تمامیت سرزمین و حاکمیت خود در جزایر سه‌گانه با احدی تعارف ندارد و با هیچ گروهی مذاکره نمی‌کند و این جزایر و خلیج‌فارس پاره تن ماست.

امام‌جمعه هرمز گفت: جهاد طلایی زنان ایرانی برای مردم مظلوم فلسطین و لبنان یک اتفاق بسیار مبارکی است که دختربچه، زن جوان و زنان مؤمنه طلاهای خودشان برای مردم مظلوم لبنان هدیه می‌دهند، ایران همدل هم در جبهه مقاومت هم در جبهه جهاد مالی در کنار مقاومت ایستاده و در مقابل دشمن با تمام قدرت ایستادگی خواهد کرد.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha