دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سید مدلل کار

دکتر سیده فاطمه سید مدلل‌کار گفت: حمایت بی دریغ بانوان مسلمان کشور ما از جبهه مقاومت به تأسی از سیره نورانی حضرت خدیجه کبری(س) است.

دکتر سیده فاطمه سید مدلل‌کار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که نقش آفرینی امروز بانوان مسلمان در حمایت از جبهه مقاومت، ریشه تاریخی دارد و سابقه اش به دوران صدر اسلام باز می گردد، اظهار داشت: زنان مسلمان در کنار فعالیت های شخصی و خانوادگی خود همواره در عرصه های جهاد فرهنگی و اجتماعی و نیز جهاد مالی پیش قدم بوده اند به نحوی که می توان کمک شایان توجه زنان و دختران کشورمان به جبهه مقاومت اسلامی در لبنان و غزه را تأسی آن ها به سیره و روش نورانی حضرت خدیجه کبری(س) دانست.

وی افزود: ام المؤمنین حضرت خدیجه(س) همه سرمایه مادی اش به گونه ای بود که تا امروز به عنوان پشتوانه دین اسلام از آن یاد می شود و اهدای این سرمایه برای پیشبرد اهداف مقدس اسلام و پیامبر اکرم(ص) موضوعی است که هیچ کس نمی تواند منکر آن شود و تاثیر این حمایت اقتصادی حضرت خدیجه (س) بارها مورد تأیید و تأکید مورخان و اساتید و نخبگان قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: بر این اساس معتقدیم که مدل این جهاد خدیجه گونه را امروز به وضوح در زن ایرانی برای کمک به جبهه مقاومت و تقدیم سرمایه های خود شاهد هستیم

مدرس حوزه علمیه خواهران ادامه داد: این نقش آفرینی نشان دهنده اهتمام بانوان جامعه ما به امور مسلمین است و این که وظیفه دینی و اخلاقی و انسانی خود می دانند که از خانواده های محروم و جنگ زده بعد از طوفان الاقصی حمایت جدی به عمل آورند و لذا همه جانبه پای به میدان گذاشته و در این عرصه درخشان ظاهر شده اند.

وی بیان داشت: در واقع زنان جامعه ما به تأسی از حضرت زهرا(س) و حضرت خدیجه (س) در این عرصه نیز به گونه ای رفتار کرده اند که لبیک گوی ندای مقام معظم رهبری در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی باشند.

سیدمدلل‌کار همچنین خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی و در سایه استقامت مردم مظلوم غزه و لبنان، پیروزی و نصرت نهایی از آن جبهه حق است و دشمن صهیونیست با وجود تداوم جنایت هایش محکوم به شکست و زوال و نابودی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha