دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سینما در قم

حوزه/ اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) با نمایش فیلم هایی با محتوای ایثار و مقاومت در سینما تربیت اقدام به اسوه سازی فرهنک ایثار و مقاومت برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دختر نوجوان و جوان قمی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، تبیین سیره و سبک زندگی شهدا و فرماندهان مقاومت اسلامی و اسوه سازی ارزش های مقاومت اسلامی در میان دختران نوجوان و جوان قمی اقدام به نمایش فیلم هایی با محتوای فرهنگ ایثار و مقاومت کرده است.

این فیلم ها در سینما تربیت به صورت هفتگی در قالب محفل مشکات الکریمه برای دختران جوان گروه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال و در اردوهای یک روزه دختران بهشتی برای دختران گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال به نمایش گذاشته می شود.

تاکنون فیلم های پالایشگاه، قلب رقه، شور عاشقی و شور شیرین برای دختران نوجوان دانش آموز به نمایش درآمده است و در این محفل رسانه ای به صورت میانگین در هر جلسه نمایش فیلم ۲۵۰ دختر نوجوان و جوان حضور داشتند.

اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) امکان ثبت نام به صورت گروهی را در این اردوی فرهنگی و معارفی برای دختران قمی فراهم کرده و علاقه‌مندان با مراجعه به لینک https://astanehmehr.amfm.ir/film _regeh2/ می توانند در این اردو ثبت نام کنند.

اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) تاکنون برای ۲ هزار ۵۰۰ نفر اردوی سینمایی را برگزار کرده و در آخرین اردوی سینمایی فیلم سینمایی قلب رقه برای دختران ۱۸ تا ۳۰ سال اکران شد.

یادآوری می شود، بانوان و دختران سراسر کشور برای کسب آگاهی از برنامه های آستان مقدس حضرت معصومه(س) و اداره فرهنگی خواهران می توانند در کانال آستان مهر به آدرس @astanehmehr در پیام‌رسان ایتا عضو شوند یا به سایت آستان مهر مراجعه کنند.

برپایی ۱۰ اردوی سینمایی با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دختران نوجوان و جوان

برپایی ۱۰ اردوی سینمایی با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دختران نوجوان و جوان

برپایی ۱۰ اردوی سینمایی با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دختران نوجوان و جوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha