دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
اندیشه مطهر

حوزه/ همایش یک‌روزه «مطهری زمان شویم» با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان طلبه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و حضور اساتید و کارشناسان طرح مطالعاتی شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش یک‌روزه «مطهری زمان شویم» با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر از بانوان طلبه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این همایش که از سوی اداره کل امور فرهنگی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، بانوان طلبه که در طرح های عمومی، ویژه و تربیت مدرس ویژه طرح مطالعاتی شهید مطهری ثبت نام کرده بودند، حضور داشتند.

در این همایش، گروه‌های مباحثاتی طلاب و حلقه های مطالعه همراه با اساتید ناظر تشکیل شد و شرکت‌کنندگان با روش مباحثه و برنامه‌ریزی طرح آشنا شدند.

خانم مزینانی استاد مسئول طرح اندیشه مطهر در این همایش، در دو بخش به تبیین ضرورت و اهمیت مطالعه آثار استاد مطهری و هدف اصلی طرح پرداخت و با بیان سخنانی از رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، نقش تأثیرگذار خط فکری استاد مطهری بر گسترش فرهنگ مقاومت جهت زمینه‌سازی ظهور را مطرح کرد.

معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه این همایش، از آغاز به کار طرح مطالعاتی شهید مطهری در سال جدید با برپایی این همایش معرفتی بصیرتی خبر داد و درباره ضرورت و اهمیت مطالعه آثار استاد مطهری توسط طلاب، توضیحاتی ارائه داد.

در حاشیه این همایش، مسابقه ای برگزار شد که کتب دور اول سیر مطالعاتی اندیشه مطهر به برگزیدگان مسابقه اهدا شد و سایر شرکت‌کنندگان توانستند کتب شهید مطهری را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha