دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
ویژه برنامه طلاهای عاقبت بخیر

حوزه/ در راستای کمک به جبهه مقاومت، ویژه برنامه جمع آوری کمک‌های مردمی با عنوان «طلاهای عاقبت به خیر» در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه «طلاهای عاقبت به خیر» همزمان با ششمین نشست بصیرت افزایی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها روز سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱ در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

در این برنامه که از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا می‌شود، خانواده بزرگ جامعة الزهرا سلام الله علیها همراه با بانوان شاخص استان به اهدای طلا و سایر کمک‌های خود به جبهه مقاومت می‌پردازند.

در این برنامه خانواده معظم شهدا و جمعی از شعرا و نویسندگان عرصه مقاومت حضور دارند و خانم دادخواه، مادر «شهید مختارزاده» و خانم سمیه خردمند نویسنده کتاب «ام علا»، سخنرانان این مراسم هستند.

اساتید، طلاب و کارمندان محترم جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و سایر بانوان می‌توانند با شرکت در این ویژه برنامه کمک‌های نقدی و غیر نقدی به خصوص طلاهای خود را در راستای امر ولیّ زمان، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر فرض و ضروری بودن کمک به لبنان و جبهه مقاومت اهدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha