دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر/برگزاری پویش ایران همدل در موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: روزهای اخیر که پویش ایران همدل در آذربایجان‌غربی راه اندازی شده مدارس علمیه، دانشگاه‌ها و مساجد در این پویش شرکت کردند و بانوان مؤمنه استان کمک‌های خود را به جبهه مقاومت اهدا می‌کنند.

لیلا رجب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با اشاره به حضور فعال بانوان آذربایجان‌غربی در همراهی با مردم ستم‌دیده فلسطین و لبنان اظهار داشت: آن‌چه که امروز در غزه و لبنان می‌گذرد یا فاجعه انسانی است که جریان‌ها وسازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر چشم‌شان را بخاطر همراهی با سیاست‌های کثیف یهود بسته‌اند و این تکلیف ما را دو چندان می‌کند تا وارد عرصه شده و هم تبیین کنیم و هم کمک‌های مالی به جبهه مقاومت را جذب کرده و به مردم مقاوم فلسطین و لبنان بفرستیم.

وی ادامه داد: مادران و خواهران ایرانی و آذربایجان‌غربی از روزهای نخست با عشق در صف اول مقاومت بوده‌اند و نقش این بانوان در تربیت نسل‌های آینده و ایستادگی در برابر ظلم، بی‌نظیر است این مادران و خواهران شهدا پیش‌گامان و سازندگان اصلی فرهنگ مقاومت هستند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش خانواده شهدا در حمایت از جبهه مقاومت، تاکید کرد: مادران، خواهران شهدا ، همواره ستون اصلی خانواده و جامعه هستند . آن‌ها نه تنها فرزندان شجاعی را تربیت کرده اند بلکه خود با صبر، فداکاری و ایمان، نماد مقاومت بوده و هستند. از تربیت فرزندانی مبارز گرفته تا حمایت معنوی و روحی از خانواده‌هایشان، نقش مادران فراتر از هر جبهه‌ای است.

وی افزود :مقاومت مادران تنها به یک منطقه یا ملت محدود نمی‌شود. از فلسطین و لبنان گرفته تا نقاط دیگر جهان، مادران با ایثار و مقاومت خود در برابر ظلم ایستاده‌اند و به جهانیان نشان داده‌اند که عشق به فرزند و وطن، نیرویی شکست‌ناپذیر است.

رجب با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر کمک همه جانبه به جبهه مقاومت تصریح کرد: رهبر انقلاب فتوای جهاد دادند و وظیفه تک تک همه مسلمانان بخصوص بانوان پیشرو کمک‌ رسانی و تداعی و مواسات وحس همدلی با مردم مظلوم‌ لبنان وغزه است و حکم جهاد حضرت آقا شامل جهاد اقتصادی، آگاه‌سازی و روشنگری، تبیین و تبلیغ است و دانش‌آموز، دانشجو، طلبه، کارمند حتی بانوی خانه دار و فعالین فضای مجازی و همه در آن نقش جدی دارند و باید وارد میدان شوند.

وی خاطرنشان کرد: از روز اول بانوان آذربایجان غربی با برگزاری جلسات روشنگری و تبیین خط مقدم جبهه مقاومت را در استان تشکیل دادند و جلسات مختلفی در این راستا در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، هیئات مذهبی و ... در قالب‌های مختلف برگزار و جریان تقابل جبهه حق و باطل به مردم تبیین کردند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در روزهای اخیر که پویش ایران همدل در آذربایجان‌غربی راه اندازی شده است که مدارس علمیه، دانشگاه‌ها و مساجد در این پویش شرکت کرده‌اند و بانوان مؤمنه استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به جبهه مقاومت اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha