دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
دیدار طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه ریحانةالرسول ارومیه با امام جمعه این شهر+ عکس

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی گفت: دائم الوضو بودن، احترام به والدین و تلاش و جهاد علمی از لوازم مهم موفقیت در مسیر طلبگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی روز یکشنبه در دیدار با طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه با بیان این که آغاز طلبگی شروع یک راه و حرکت معنوی است، اظهار داشت: مسیر طلبگی یک مسیر معنوی است که انسان انتخاب می‌کند و تا آخر در آن مسیر اگر ثابت قدم بماند عاقبت بخیر می‌شود.

وی ادامه داد: اگر انسان مسیر خود را درست و دقیق انتخاب نکند هم در این دنیا دچار مشکلات خواهد شد و هم در آخرت به گرفتاری دچار می‌شود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: باید قدردان خدای متعال باشید که این رزق معنوی را نصیب شما کرده است و شکر آن را که عمل به رسالت طلبگی است بجای بیاورید. چرا که شغلی بالاتر از طلبگی دردنیا نیست.

وی اضافه کرد: خودسازی، تهذیب نفس، تقویت بنیه های علمی و انس با اهل بیت و شهدا لازمه زیست طلبگی است. نباید خود را بطن جامعه جدا کرده و به مسائلی که در کشور و دنیا اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت باشید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی دائم الوضو بودن، احترام به والدین و تلاش و جهاد علمی را از لوازم مهم موفقیت در مسیر طلبگی بیان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha