دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
دانشگاه

حوزه/ نخستین همایش بین‌المللی جایگاه علم در تمدن نوین اسلامی به میزبانی دانشگاه ارومیه و با همکاری این دانشگاه و دانشگاه ایغدیر ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، نخستین همایش بین المللی جایگاه علم در تمدن نوین اسلامی به همت دانشگاه ارومیه و با همکاری دانشگاه ایغدیر ترکیه در ارومیه برگزار می‌شود.

این همایش دارای ۹ محور از جمله تبیین مفهومی تمدن نوین اسلامی و پیشینه تاریخی آن، تمدن نوین اسلامی و خاستگاه‌های الهی آن، نقش حوزه و دانشگاه در تمدن سازی نوین اسلامی و نیز حکمرانی مطلوب و تمدن نوین اسلامی است.

علاوه بر آن محورهایی همچون آموزش و پرورش و تمدن نوین اسلامی، اندیشمندان و تمدن نوین اسلامی، آینده پژوهی و تمدن نوین اسلامی و همچنین نقش رسانه و فناوری‌های عصر جدید در تمدن نوین اسلامی در این همایش دنبال می‌شود.

این همایش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ آبان ماه در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده آرتمیا و آبزی پروری دانشگاه ارومیه برپا می‌شود.

محمدحسن جوادی و بهمن نزهت از اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ارومیه، دبیر اجرایی و دبیر علمی این همایش بین المللی هستند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha