دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
یی

حوزه/ ثبت نام بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج زود هنگام در دوران دانشجویی و انتخاب صحیح همسفر، طرح های مختلفی را روی کار آورده است تا جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده علاقه بیشتری داشته باشند. به همین جهت این نهاد با هدف پیاده سازی طرح «همسفر تا بهداشت» اقدام راه اندازی سامانه ازدواج دانشجویی نموده است. آن دسته از دانشجویانی که در دوران دانشجویی ازدواج کرده اند، می‌توانند به سامانه ازدواج دانشجویی وارد شوند و از خدمات و امکانات ارائه شده در آن استفاده نمایند.

گفتنی است تاریخ عقد مجاز برای ثبت نام دانشجویان در این دوره ابتدای سال ۱۴۰۲ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ است. دانشجویان برای ثبت نام در این دوره به سامانه ازدواج دانشجویی به نشانی ستاد ازدواج دانشگاهیان مراجعه و ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که یکی از زوجین در زمان ثبت نام حتماً باید دانشجو باشد. در این دوره اعزام دانشجویان به مشهد مقدس از ۲۶ آبان آغاز و ۳۰ کاروان ۳۵۰ زوج اعزام می‌شوند. برنامه‌های آموزشی با موضوع جمعیت و فرزندآوری نیز طراحی شده است. دانشجویان کارشناسی نسبت به سایر مقاطع بیشتر در برنامه ازدواج دانشجویی شرکت کرده و ثبت نام می‌کنند و میانگین سنی آنها ۱۹ تا ۲۵ سال است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha