دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
زائرسرای ایلامیان در مشهد تا نوروز به بهره‌برداری می‌رسد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با اشاره به پیشرفت‌های در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد، خواستار همکاری مسئولان و خیرین برای تسریع در بهره‌برداری از این پروژه تا عید نوروز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار امروز در نشست بررسی وضعیت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، اظهار داشت: با توجه به اینکه مراحل پایانی ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد در حال انجام است، لذا ضروری است با همت مسئولان و مشارکت خیرین، این زائرسرا تا عید نوروز به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این زائرسرا، گفت: این پروژه به عنوان برترین زائرسرای کشور از نظر استحکام و نمای ظاهری انتخاب شده و برای اتمام نهایی آن نیازمند حمایت و مشارکت خیّرین و نهادهای مختلف هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار، بر لزوم پیش‌قدم شدن افراد دارای تمکن مالی برای کمک به این پروژه تأکید کرد و یادآور شد: نباید این طرح که زمین آن به‌عنوان هدیه‌ای از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدا شده است، بلاتکلیف بماند.

وی خاطرنشان کرد: با کامل شدن و افتتاح این زائرسرا، مردم استان ایلام در سفر به مشهد از امکانات مناسبی برای اسکان برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha