دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
3

حوزه/ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان بر ضرورت تلاش در جهت مهارت افزایی دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: امروز برای اینکه دانشجویان به شکل علمی آموخته‌های خود را فرا بگیرند نیاز است در کنار کلاس‌های آموزشی عرصه‌ای آموزش عملی برای آن‌ها فراهم شود.

وی افزود: دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی تعدادی از درس‌های دانشگاهی خود را به صورت عملی در بیمارستان‌ها می‌گذرانند و دانشجو با آموزش‌های عملی که می‌گذراند برای ورود به بازار کار آماده هستند و مشکلی برای اشتغال ندارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان بر ضرورت اهتمام در زمینه مهارت افزایی دانشجویان تأکید و گفت: امروز فارغ التحصیلان بسیاری از رشته‌ها صرفاً به صورت تئوری آموزش می‌بینند و این باعث می‌شود دانشجویان از مهارت کافی برخوردار نباشند و در چنین موقعیتی جامعه هم رغبتی برای استفاده از این افراد را ندارد.

وی افزود: امروز برگزاری کلاس‌ها به صورت عرصه محور یکی از برنامه‌های مهم و اصلی دانشگاه آزاد به شمار می‌آید تا دانشجویان از آموزش‌های لازم برخوردار شوند و بتوانند به راحتی در بازار کار ورود پیدا کنند.

طاهری با اشاره به اینکه گلخانه دانشگاه آزاد گرگان از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: این گلخانه فرصتی جهت انجام فعالیت‌های علمی و اقتصادی برای دانشجویان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه این گلخانه باعث اشتغال ۳۰ نفر به صورت مستقیم شده است، گفت: با راه اندازی این گلخانه در طول سال صدها نفر دارای مهار می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha