دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
1

حوزه/ استاندار گیلان تصریح کرد: تبیین مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس برای آحاد جامعه یک رسالت ملی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، هادی حق‌شناس طی سخنانی در بازدید از موزه دفاع مقدس استان گیلان ابراز داشت: دفاع مقدس قطعه تاریخی از انقلاب اسلامی است و باید مورد تبیین و واکاوی دقیق قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید بر تبیین مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای بازخوانی اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت به نحو احسنت بهره گرفته شود

حق شناس با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن نیفتاد، افزود: رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس با دلاوری‌ها و جانفشانی‌های خود اجازه ندادند تا یک وجب از خاک این کیان اسلامی توسط دشمن تسخیر شود.

وی با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی افزود: باغ موزه دفاع مقدس در گیلان فرصتی مغتنم برای انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان و عموم مردم است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شبیه سازی واقعیت‌های تلخ و شیرین دفاع مقدس اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: شبیه سازی و بازسازی وقایع و اسناد دفاع مقدس برای مردم الهام بخش و تأثیر گذار است.

حق شناس با اشاره به بخش‌های مختلف موزه دفاع مقدس گیلان در رشت بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس ظرفیت خوبی برای کارهای پژوهشی دانش آموزان و دانشجویان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha