دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
پنج‌شنبه‌های مهارتی

حوزه/ دوره آموزشی «پنج‌شنبه‌های مهارتی» از سوی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای حوزه علمیه خراسان ویژه طلاب و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، دوره آموزشی «پنج‌شنبه‌های مهارتی» از سوی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای حوزه علمیه خراسان ویژه طلاب و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

یکی از اهداف مرکز دانش آموختگان و آموزش مهارت‌های کاربردی این حوزه، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به طلاب و خانواده‌های آنها می‌باشد، در همین راستا دوره آموزشی «پنج‌شنبه‌های مهارتی» از سوی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

خوشنویسی با خودکار، مداحی و ستایشگری اهل‌بیت(ع) و روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، از عناوین آموزشی دوره «پنج‌شنبه‌های مهارتی» می‌باشد.

این دوره روزهای پنج‌شنبه‌ هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۳ در محل آموزشگاه فنی و حرفه‌ای حوزه علمیه خراسان واقع در بلوار امام خمینی(ره)، بین امام خمینی ۳۲ و ۳۴ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌بایست جهت ثبت‌نام از طریق سامانه آموزشی lms۲ به نشانی https://edu.lms۲.hozehkh.com/course/۲۸۰۷۴ اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری دوره به کانال رسمی آموزشگاه فنی و حرفه‌ای حوزه علمیه خراسان در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۴۰۳۲۸۸۸۸۴۹C۹cf۸۲۰۲۹b۵ مراجعه کنند.

شایان ذکر است، به کلیه ثبت‌نام‌کنندگان در دوره، کتاب ارزشمند وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اهداء می‌گردد و مهارت‌آموزانی که کتاب را مطالعه و در آزمون آن امتیاز لازم را کسب نمایند از تخفیف مناسب در شهریه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha