دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
نشست مشترک با کمیته امداد

حوزه/ در نشست مشترک کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران اصفهان، بر گسترش مراکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه و همکاری مشترک جهت رفع مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی مدد جویان تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در نشست مشترک معاونان توسعه و فرهنگی کمیته امداد با معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، بر ضرورت گسترش مراکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه و همکاری مشترک برای رفع مشکلات نیازمندان تأکید شد.

در این نشست که با حضور مسئولین مراکز نیکوکاری حوزه‌های علمیه و روسای مناطق مرتبط برگزار شد، آمار رو به رشد نیازمندان و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر نقش مؤثر طلاب و مبلغان در ترویج فرهنگ پرداخت زکات و توسعه انفاق در جامعه تأکید شد.

گزارش‌هایی از روند ایجاد مراکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه و اقدامات صورت گرفته در این مراکز ارائه شد. این اقدامات شامل بررسی آسیب‌های اجتماعی بانوان بدسرپرست و بی سرپرست، برگزاری دوره‌ها و نشست‌های اعتقادی و خانوادگی، ارائه مشاوره‌های دینی و برگزاری اردوهای اخلاقی و تربیتی است.

مسئولین مراکز نیکوکاری مدارس علمیه استان اصفهان نیز با ارائه گزارش‌ها و پیشنهادات خود، بر اهمیت همکاری بیشتر با کمیته امداد برای رفع مشکلات مددجویان تأکید کردند.

در پایان، خانم ملیحه فلاحیان بیشه معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران آمادگی کامل خود را برای حمایت از طرح‌های فرهنگی کمیته امداد، اعزام مبلغ و مربی، اعزام مشاور و برگزاری دوره‌های تربیتی و کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha