دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
بی باک

حوزه/ حجت الاسلام بی باک گفت:مساله پوشش و حجاب ریشه در فطرت انسان دارد، چرا که با مطالعه تاریخ متوجه شده که در بین تمام اقوام و ملل و فرهنگ ها،در طول تاریخ نوع و مقداری از حجاب مرسوم بوده که مخالفت با آن، جرم تلقی می شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید اکبر بی باک در آیین اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی (س) در جمع خانواده های کارکنان مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پوراظهار کرد: گردانندگان خارجی طرح عوام فریبانه " نه به حجاب اجباری" و " آری به آزادی های بدون مرز اخلاقی و به دور از عفت را، دستاویزی جهت استعمار و کنترل جوامع بشری و خارج ساختن انسان از مسیر بندگی قرار داده اند.

وی عنوان کرد: مساله پوشش و حجاب ریشه در فطرت انسان دارد، چرا که با مطالعه تاریخ متوجه شده که در بین تمام اقوام و ملل و فرهنگ ها،در طول تاریخ نوع و مقداری از حجاب مرسوم بوده که مخالفت با آن، جرم تلقی می شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بستر شکل گیری و دامن زدن به توطئه کشف حجاب، رسانه های ارتباط جمعی است که جهاد تبیین، ارتقا سواد رسانه ایی و بصیرت دینی ، مهمترین راهکار مصونیت بخشی امت اسلامی در برابر این پروپاگاندای دروغین می باشد.

وی افزود: طراحان و گردانندگان طرح کشف حجاب، با استفاده از عناصر فریب خورده و فاسد هالیوودی، و برخی دلقک ها اجاره ای با هدف اختلاف افکنی بین مردم و حاکمیت، ایجاد دو قطبی مذهبی و غیر مذهبی در جامعه ، ترویج فساد و بی بند و باری، تقابل با ارزش های دینی، کسب منافع اقتصادی و... سعی در فعالیت ویژه بر روی مسلمانان و خاصه ایران دارند اما به دلیل عدم حمایت قاطعانه ملت ایران در پاییز ۱۴۰۱ شکست خوردند هر چند بدنبال مرعوب سازی جامعه بودند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: بهترین راه مقابله با دسیسه و توطئه کشف حجاب، مردمی سازی و استفاده حداکثری از ظرفیت مردم در ترویج پوشش اسلامی و حجاب فاطمی (س) در کشور است.

وی ابراز کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مساله پوشش و حجاب محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی، همچنین کشف حجاب حرام شرعی و هم حرام سیاسی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha