دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر| مراسم تشییع شهید حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون و شهیده کرباسی در حرم شاهچراغ(ع)

حوزه/ مدیر مرکز فقهی حضرت صاحب الامر «عج» ضمن تسلیت شهادت امام جمعه کازرون، روحیه مردمی و خدمات جهادی در ترویج معارف دین را از خصوصیات این شهید عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام تسلیت مدیریت، اساتید، کارکنان و طلاب مرکز فقهی حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف به مناسبت شهادت امام جمعه خدوم کازرون حجت الاسلام شیخ محمد صباحی به شرح زیر است:

شبکه خدوم امامت جمعه در خط مقدم جهاد فرهنگی و هدایت مردم در مسیر نورانی نظام ولایی، بار دیگر با شهادت یکی از ائمه جمعه فعال و کوشا در محراب نماز عبادی سیاسی جمعه، بر اندیشه و عمل امام عظیم الشان در احیاء این سنت والا و حکم مترقی اسلام، مهر تأیید زد.

ملموس بودن روحیات مردمی و خدمت جهادی در ترویج معارف دین و احکام اهل بیت مرحوم حجت الاسلام صباحی، در فرصت هایی که ایشان با تکیه بر همین‌ ویژگی های مطلوب، میزبان فضلا و طلاب مرکز فقهی حضرت صاحب الامر عج الله تعالی فرجه الشریف در امر تبلیغ بودند، موجب تالم و تاسف در حادثه روز جمعه گذشته بود.

ضمن عرض تسلیت به مردم شریف شهرستان کازرون، خانواده محترم ایشان، همسر گرامی و فرزندان و دیگر بازماندگان و طلب صبر برای این عزیزان، حشر با اولیاء الهی و ثبت تمام خدمات این روحانی خدوم به نظام اسلامی به عنوان عمل صالح را برای آن فقید سعید از دریای‌ رحمت ربوبی مسئلت می‌‍نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha