دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین غفوری، در نشست هم ‌اندیشی فعالان مساجد شهر کرمانشاه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، با بیان اینکه مسجد باید محور شهر و محلات باشد، گفت: نرم ‌افزار اداره جامعه مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه »، در کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، در نشست هم ‌اندیشی فعالان مساجد ، که با موضوع « ارتقای وضعیت عمرانی مساجد استان»، ، در حسینیه دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: نرم ‌افزار اداره جامعه مسجد است و ارتباط اجتماعی امام جماعت و هیئت امنای مسجد با محل پیرامونی مسجد، موجب می‌شود که مسجد محور اداره جامه شود.

وی تصریح کرد: همت جدی امام جماعت و هیئت امناء، با کمک افراد توانمند محله پیرامون، می شود مشکلات نیازمندان را حل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با توجه به دستورات دینی در خصصو اهمیت و جایگاه ویژه مسجد در منظر بزرگان دین، اظهار کرد: تا چهل منزل در شعاع پیرامون مسجد، همسایه مسجد محسوب می‌شوند و مسجد به ‌نفع یا علیه آن‌ها شهادت می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، وظیفه امام محله را ارتباط مستمر با همسایگان مسجد دانست و گفت: همین مردمی بودن امام جماعت مسجد است که باعث جذب مومنین به مسجد می شود و بسیاری از مشکلات مومنین و خانواده ها در این بین حل می شود.

در این نشست دکتر محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه، مدیر کل اوقاف و امور خیریه ، ائمه جماعات و امناء مساجد شهر کرمانشاه حضور داشتند.

"مسجد" نرم ‌افزار اداره جامعه است

"مسجد" نرم ‌افزار اداره جامعه است

"مسجد" نرم ‌افزار اداره جامعه است

"مسجد" نرم ‌افزار اداره جامعه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha