دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1196960
۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
حجت الاسلام قاسم نوروز پور

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان پیرامون محور مقاومت و حمایت از فلسطین مطالبی را برای کارکنان انتظامی در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد استان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، حجت الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، در جمع کارکنان انتظامی در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اشاره به محور مقاومت و لزوم حمایت از فلسطین، اظهار داشت: محور مقاومت یا جبهه مقاومت عنوانی برای اشاره به یک ائتلاف منطقه ای شامل نیروهای دولتی و غیردولتی عمدتا شیعه است که در کشورهای ایران،سوریه،عراق،لبنان،یمن و فلسطین فعالیت می کنند و اهداف محور مقاومت را مبارزه با اشغال گری اسرائیل و دفاع از آزادی فلسطین،مقابله با نفوذ غرب به ویژه آمریکا در منطقه غرب آسیا دانسته اند.

حجت الاسلام نوروزپور پیرامون حمایت از فلسطین و لبنان به حدیثی از پیامبر(ص) اشاره کردند که می فرمایند: هرکس فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می طلبد بشنود، اما به یاری آن مظلوم برنخیزد، مسلمان نیست. که این عبارت بیانگر وحدت میان مسلمانان است و در این لحظه ی خطیر،مسلمین جهان باید احساس تکلیف کنند و باید وظیفه ای را که مسلمانی بر دوش آنان نهاده،درک کنند و از سویی تکلیف حفاظت از سرزمین های اسلامی است که از ضروریات فقه مسلمین است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان در پایان گفت: در منابع اسلامی روایات بسیاری در لزوم دفاع از مظلوم وجود دارد که در واقع اهمیت یاری رساندن به مظلوم و گرفتن حق او از ظالم به قدری است که انسان را در بهشت همنشین پیامبر(ص)می گرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha