پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

حجت‌الاسلام محمد صابر جعفری، معاون پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت تاسیس این مرکز در جهت ترویج اندیشه مهدویت و رشد آن در جامعه، گفت: اگر فرهنگ نورانی مهدویت در جامعه گسترش یابد، باعث رشد و بالندگی هر چه بیشتر جوامع بشری و حفظ آن از تباهی خواهد شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، وی در جریان بازدید از نمایشگاه طلیعه ظهور فعالیت های این مرکز را آموزش تخصصی برای طلاب به صورت مکاتبه ای و حضوری عنوان کرد و افزود: یکی از آموزش های اصلی این مرکز آموزش تربیت مربی مهدویت به منظور تربیت نیروی انسانی کارآمد در زمینه های تبلیغ و تدریس است.

حجت‌الاسلام جعفری محور دوم فعالیت های مرکز تخصصی مهدویت را پژوهش کلان در عرصه مهدویت، شناسایی و طرح عرصه های جدید پژوهشی، ارائه مشاوره در زمینه پایان نامه های کارشناسی، تشکیل گروه های تخصصی پژوهشی و بررسی نقد رسانه ها عنوان کرد.

بر پایه این گزارش مسئول غرفه تخصصی مهدویت در زمینه های فرقه های انحرافی نیز، گفت: این غرفه زیر نظر مرکز تخصصی مهدویت فعالیت می کند و هدف آن پاسخ گویی به مدعیان دروغین است و نشست های علمی، پرسش و پاسخ در زمینه های مدعیان، توزیع لوح فشرده در زمینه های بهایت و اعترافات مدعیان دورغین از جمله برنامه های این غرفه است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha