شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024

‌آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی گفتند: ولایت ائمه طاهرین(ع) از اعظم نعمت های الهی است و ما باید قدردان این لطف بی نهایت خداوند باشیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له در مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه اباصالح(عج)، با استناد به متون دینی گفتند: مقامی بالاتر از این نیست که انسان با تمسک به ولایت به مقامات بالای معنوی برسد.

ایشان تحصیل علوم دینی و معارف اهل بیت(ع) را فرصت ارزشمندی دانستند و گفتند: طلاب باید قدر خود را بدانند، زیرا در مسیر رضایت امام زمان(عج) قرار گرفته اند.

این مرجع تقلید افزود: آثار علمی نظیر نهج البلاغه، کافی، تهذیب، استبصار و سایر کتب فقهی و روایی در اثر زحمات طاقت فرسای علما به دست ما رسیده است و باید تلاش کنیم به خوبی از آن محافظت کنیم و به نسل های دیگر منتقل نمائیم.

‌آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، عصر غیبت را عصر امتحان دانستند و گفتند: باید سعی کنیم از یاران امام عصر باشیم و برای برآوردن حاجات آن حضرت، که اعلای کلمه توحید، نشر معارف اهل بیت(ع) امر به معروف و نهی از منکر و تعلیم و تعلم است تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم، جمعی از طلاب مدرسه اباصالح(عج) به دست ‌آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی مفتخر به تلبس کسوت روحانیت شدند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha