چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

به گزارش مرکز خبر حوزه در اولین روز از کارگاه آموزشی روشهای تدریس ومهارتهای کلاسداری که با حضور جمع زیادی از اساتید مدارس علمیه قم برگزار گردید، مهمترین شیوه های تدریس ومهارتهای کلاسداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این کارگاه پس از ارائه دیدگاه ونظارت اساتید مدعو، حجت‌الاسلام جواد رفیعی مدیر دفتر برنامه ریزی و تدوین متون درسی حوزه با اشاره به کارگاه هایی که پیش از این توسط این دفتر برگزار شده است گفت:  روش تدریس و مهارتهای کلاسداری به عنوان یک علم، دارای مؤلفه ها و گونه های متعددی است و در این کارگاه سعی خواهد شد، اساتید حوزه با فرآیندها ومهارتهای کارآمد پیش از تدریس، حین تدریس و پس از تدریس آشنا شوند.

وی تلاش و پیگیری اساتید درجهت به کارگیری این روش ها، فراهم شدن امکانات لازم توسط نظام مدیریت آموزشی و تداوم برگزاری چنین کارگاه هایی با موضوعات مختلف همچون روشهای ارزشیابی را از جمله مؤلفه های تاثیرگزار و ثمربخش این گونه کارگاها در نظام آموزشی حوزه دانست و افزود: در این کارگاه سعی خواهد شد، راه های کاربردی شدن آموزش های تئوریک درون کارگاهی، مورد تبیین و بررسی قرار گیرد.

این کارگاه به مدت سه روز از دوازدهم تا چهاردهم دی ماه با حضور اساتید مدارس علمیه در محل معاونت پژوهشی حوزه برگزار می گردد. 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha