شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024

در هفتمین روز از هفته بسیج چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور فردابه مدت سه روز در زنجان آغاز به کار می‌کند.

 جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت: این جشنواره متشکل از طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور است و از هر استان یک تیم 22 نفره در سه رشته تیراندازی، شنا و فوتسال شرکت کرده‌اند.

وی تحقق منویات مقام معظم رهبری در اشاعه ورزش در سطح جامعه و استمرار آن در راستای  آمادگی جسمی و نشاط روحی طلاب را از اهداف این جشنواره بیان کرد و افزود: گسترش فنون حرفه‌ای و تخصصی طلاب و روحانیون بسیجی، حضور آنان در عرصه‌های ورزشی کشور که بتوانند به عنوان ورزشکار و مبلغ در میان جوانان الگو باشند، کشف و شناسایی استعدادهای ورزشی و معرفی قهرمانان به تیم‌های ملی ز دیگر اهداف این جشنواره است.

حجت‌الاسلام محمدحسن دری همچنین به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: گرامیداشت هفته بسیج، تهیه فیلم‌های مستند از فعالیت‌های بسیج طلاب، فضاسازی تبلیغاتی در حوزه و پایگاه‌های بسیج و محیط پیرامونی تهیه و توزیع محصولات فرهنگی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری و شرکت در جشنواره‌های علمی و فرهنگی، مشارکت در سازمان‌ها و مراکز فرهنگی در اجرای منزلت اجتماعی و سیاسی بسیجیان از طریق نشریات بسیجی از برنامه‌های سازمان بسیج طلاب و روحانیون در هفته بسیج بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام طلاب بسیجی میان اقشار مختلف مردم و مساجد به خصوص در محافل بسیجیان از مهمترین وظایف سازمان بسیج طلاب و روحانی است.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha