چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام امیر حسین مستاجران - حوزه اصفهان

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام امیر حسین مستاجران در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

وی با اشاره به  منویات رهبری مبنی بر اینکه «در ورزش ما تکیه بر ارزش های اسلامی و رعایت موازین اخلاقی ضروری است، در چنین صورتی تعمیم فرهنگ ورزش از محله به ورزشگاه و به مدرسه و دانشگاه و کارخانه و بسیج دیگر نه یک وظیفه اداری بلکه یک تکلیف انقلابی برای نسل جوان امت اسلامی خواهد بود» گفت:برهمین اساس واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ  مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان  تصمیم بر برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه علمیه اصفهان گرفت.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  تاکید کرد: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح روحی و نشاط بین طلاب، همچون سال گذشته که با حضور 650 نفر در 10 رشته برگزار گردید، امسال نیز با کیفیتی بهتر برگزار می شود.

وی در خصوص شرایط ثبت نام کنندگان دراین جشنواره افزود: همه ورزشکاران باید در یکی از حوزه های علمیه استان اصفهان مشغول به تحصیل باشد و پرونده فعال در مرکز مدیریت استان اصفهان داشته باشند.

حجت الاسلام مستاجران عنوان کرد: تمام مسابقات طبق قوانین هیات های ورزشی استان اصفهان داوری  خواهند شد

وی یادآور شد: این مسابقات در رشته های فوتبال، والیبال، شنا، دو میدانی، تکواندو، جودو، تنیس روی میز و تیراندازی به مدت دو روز در تاریخ های 28 و 29 آبان ماه 1394 برگزار می  شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha