شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
ورزش طلاب

حوزه/ مراسم اهدای جوایز نفرات برتر جشنواره فرهنگی ورزشی همسران و فرزندان طلاب و روحانیون استان قم در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مراسم با حضور حجت الاسلام  جباری مدیرکل خدمات فرهنگی مرکز خدمات، حجت الاسلام جعفریانی مدیر مرکز خدمات استان قم و جمعی از مسئولین مرکز خدمات در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

در ابتدای همایش حجت الاسلام بخشایشی رئیس دفتر مدیر مرکز خدمات قم با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی یکی از اهداف مرکز خدمات است گفت: برگزاری این جشنواره اولین قدم مرکز برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی است و قدم‌های بهتر و تکمیل‌تری را خواهد برداشت که برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری طلاب و روحانیون استان هستیم.

در ادامه حجت الاسلام جباری نیز  بیان کرد: اجرای این جشنواره زحمات بسیار زیادی به همراه داشت که مرکز خدمات قم صمیمانه این کار را انجام داد و باید از زحمات این عزیزان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات چند سالی است که با عنایت مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس مرکز خدمات ارائه خدمات فرهنگی به خانواده طلاب و روحانیون را آغاز کرده است افزود: تجلیل از ممتازین، تکریم خانواده‌هایی که سرپرست خانواده ملبس به لباس روحانیت شده است و ... در این راستا است و یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها بحث تربیت‌بدنی است.

مدیرکل خدمات فرهنگی مرکز خدمات با اشاره به اینکه تربیت بدنی در سلامت و رشد روحی تأثیر داشته و رشد و سلامت روحی در رشد معنوی نیز تأثیر دارد گفت: این جشنواره سال گذشته به صورت آزمایشی در شهر قم برگزار شد و درصددیم که امسال به صورت گسترده‌تر و در استان‌های دیگر نیز برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تربیت بدنی مرکز خدمات بیان کرد: مرکز خدمات در سراسر کشور فعالیت‌های تربیت بدنی را پیگیری می‌کند و خانواده طلاب می‌توانند از این زمینه استفاده کنند.

حجت الاسلام جباری ابراز داشت: این جشنواره برای اولین بار در قم اجرا شد و قطعاً نقاط ضعفی نیز داشته است و از شرکت کنندگان در این جشنواره تقاضا داریم که با ارائه نقاط ضعف جشنواره و پیشنهادات خود ما را در اجرای بهتر و مطلوب‌تر این برنامه‌ها یاری رسانند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام جعفریانی مدیر مرکز خدمات استان قم با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما، بزرگان دینی و مقام رهبری نسبت به ورزش تأکیدات بسیاری داشته‌اند، گفت: عقل سالم و روان سالم در بدن سالم است و بدن سالم نیز با ورزش و تغذیه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون عزیز باید به بحث تربیت بدنی توجه ویژه‌ای داشته باشند ادامه داد: خدا را شاکریم که این توفیق را عنایت کرد که بتوانیم به دستور رئیس مرکز خدمات که به مقوله ورزش تأکید خاصی دارند و همکاری کارمندان مرکز خدمات استان این جشنواره را با موفقیت در قم برگزار کنیم.

مدیر مرکز خدمات استان قم با اشاره به برگزاری جشنواره ورزشی در قم گفت: در این مسابقات حدود 300 نفر شرکت کردند که در پایان تعداد 39 نفر موفق به کسب مقام شدند که در برنامه امروز از آنها تقدیر شد.

وی با بیان اینکه استقبال از این مسابقات برای سال اول خوب بود تصریح کرد: امیدوارم امسال این برنامه پرشورتر از سال گذشته اجرا شود و ما نیز سهمی در تربیت معنوی خانواده‌ها که در کنار تربیت جسمی حاصل می‌شود داشته باشیم.

شایان ذکر است این جشنواره در نیمه اسفند سال 93 با شرکت حدود 300 نفر در 8 رشته ورزشی ویژه همسر و فرزندان طلاب و روحانیون استان قم برگزار شد و تعداد 39 نفر موفق به کسب عناوین برتر در این مسابقات شدند که در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha