شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024

مرکز بسیج طلاب و روحانیون تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) در سال 80 با افتتاح باشگاه شهید میثمی فعالیت‌ فرهنگی، ورزشی خود را شروع کرد.

محمد رزاقی مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی طلاب مدارس علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت: باشگاه شهید میثمی ویژه طلاب در رشته‌های تکواندو، کاراته، رزم‌آوران اسلام، جودو، فول‌کنتاکت و چند رشته دیگر مانند، تیراندازی، فوتسال و شنا فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: جشنواره سراسری طلاب را که مجموعه‌ای از سپاه آن را به عهده دارد در سال 83 تاسیس کرده‌ایم.
رزاقی خاطرنشان کرد: مرکز بسیج تیپ مستقل 83 امام صادق (ع) سالن بزرگی را احداث کرده که مجهز به امکانات جدید ورزشی است و همه طلاب از این مجموعه ورزشی استفاده می‌کنند.
مسئول برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب با اشاره به برگزاری جشنواره طلاب افزود: علاوه بر 32 مدرسه علمیه در قم سایر حوزه‌های علمیه استان نیز در جشنواره طلاب حضور دارند و طلاب آزاد حوزه علمیه قم نیز از طریق بسیج مدرسه فیضیه در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.
وی یادآور شد: در این جشنواره 53 تیم فوتسال، 25 تیم والیبال، 110 نفر در تیراندازی، 122 نفر در شنا، 150 نفر در تنیس روی میز، 200 نفر در آمادگی جسمانی و مسابقات رزمی در 11 وزن شرکت کرده‌اند که منتخبین این رشته‌ها به جشنواره سراسری طلاب که سال جاری در زنجان برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.
محمد رزاقی گفت: طلاب از طریق بسیج مدارس علمیه از برنامه‌های فرهنگی ورزشی مرکز بسیج طلاب تیپ مستقل امام جعفر صادق (ع) اطلاع پیدا کرده و از برنامه‌های این مرکز استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha