دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024

اولین گردهمایی همسران مبلغ صبح امروز در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معاون‌ فرهنگی – تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در این همایش گفت: امروز وارد یک نبرد فرهنگی تمام عیار شده‌ایم، اگر در جنگ تحمیلی، دشمنان به فرزندان ما با گلوله هجوم بردند، امروز روح، اندیشه، افکار و عقیده و دین فرزندان ما را هدف تهاجم قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام مدنی به جایگاه بلند تبلیغ دین اشاره کرد و با استناد به روایات اظهار داشت: تبلیغ موفق موجب رضایت خداوند و اولیای خدا خواهد شد.

وی افزود: خداوند برای هر کسی که پاسخ شبهه را بدهد و مرزی از مرزهای اعتقاد را پاسداری کند، پاداشی عظیم در نظر خواهد داشت.

حجت‌الاسلام مدنی گفت: در این فضای تهاجم فرهنگی چشم امید تمام مادران به تبلیغ دینی طلاب است.

وی بیانات حضرت زهرا (س) و زندگی ایشان را الگویی کامل برای همسران مبلغ دانست و گفت: همسران طلاب باید خود را به عنوان سربازان و سرداران این جبهه بدانند زیرا مسیر تبلیغ، یک مسیر مقدس است.

حجت‌الاسلام مدنی اظهار داشت: همسران طلاب باید الگو باشند و از نظر علمی خود را تقویت کنند.

در ادامه این گردهم‌آیی رییس مرکز مشارکت‌های دفتر تبلیغات اسلامی گزارشی از عملکرد این دوره را ارایه نمود و گفت: طی دو دوره قبلی موضوعاتی چون، آموزش احکام، قرآن، تربیت فرزندان، اخلاق و آیین همسرداری در اولویت قرار گرفته و آموزش داده شد.

نوراللهی افزود: 450 نفر در دوره‌های گذشته در موضوعات مختلف شرکت کرده‌اند که در ایام تبلیغی این آموزش‌ها بسیار مفید واقع شده است.

وی به دوره جدید اشاره کرد و گفت: در این دوره 300 نفر شرکت کرده‌اند، که آموزش قرآن، احکام، و آیین‌ همسرداری عنوان کلاس‌های امسال است.

نوراللهی به مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: امسال منابع آموزشی با تخفیف مناسب در اختیار خواهران قرار خواهد گرفت، و گواهی پایان دوره و ثبت دوره در پرونده همسرانشان و اهداء هدیه تبلیغی و اولویت تبلیغ برای شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

وی افزود: طول دوره 17 هفته است که با کسر ایام تبلیغی محرم و نوروز که تعطیل می‌باشند تا خرداد‌ماه ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام نوراللهی گفت: برای این دوره کارت مخصوص صادر شده است که همراه داشتن کارت برای شرکت‌کنندگان در کلاس الزامی است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha