دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024

نظام نامه تربیتی جامعه المصطفی پس از بحث و بررسی و رفع اشکالات موجود به عنوان نظام تربیتی دراین مرکز علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام صفورایی در پیش نشست دومین همایش تربیتی اساتید  جامعه المصطفی که در مجتمع آموزشی عالی فقه قم برگزار شد گفت: تدوین نظام نامه تربیتی جامعه المصطفی از هشت سال پیش شروع شد و دوسال قبل برای استفاده مدیران و اساتید این مرکز ارائه گردید و پس از بررسی و رفع اشکالات به همراه اضافات و ویرایش جدید به عنوان نظام نامه تربیتی مورد استفاده فعالیت های تربیتی جامعه المصطفی قرار می گیرد.

وی افزود: برای عملیاتی کردن این نظام‌نامه  و برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی در سطح جامعه المصطفی، اولین نشست تربیتی سالانه اساتید سال پیش برگزار شد و ششم اسفند امسال نیز دومین نشست آن با حضور مدیران اساتید تربیتی جامعه المصطفی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: عملیات نظام‌نامه تربیتی، بدون همکاری اساتید امکان پذیر نیست و این نشست ها با هدف جذب همکاری اساتید جامعه‌المصطفی صورت می گیرد و ما در عملیاتی کردن این برنامه  به دنبال این هستیم که تربیت و برنامه های تربیتی از حالت فوق برنامه بودن خارج شده و در متن فعالیت ها و برنامه های درسی قرار دهیم.

حجت‌الاسلام صفورایی در ادامه افزود: در هر دوره از مقاطع تحصیلی مراکز جامعه المصطفی با توجه به نیاز‌های تربیتی طلاب آن دوره و شرایط سنی به مباحث تربیتی خانواده  برای آنان  ارائه و تمهیدات عملی آن مباحث برای آنان تامین می‌شود و برای طلاب مدارس نیز مباحث اخلاقی و تربیتی به صورت مقطعی برگزار می‌گردد و ارتباط با شخصیت  های اخلاقی و تربیتی قطع نمی‌گردد.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha