چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

بیش از 50 پایان نامه دانش پژوهان مدرسه علمیه عالی نواب مشهد در حال تدوین است.

مسئول پایان‌نامه‌های مدرسه علمیه عالی نواب مشهد در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه با اعلام این مطلب افزود: تا کنون 24 پایان نامه توسط دانش پژوهانی که در سال 1385 دوره پنج ساله تحصیلی خود را در این مدرسه به پایان رسانده اند ، ارائه شده است.

شاکری افزود: با توجه به خروجی مثبت در این مدرسه در زمینه پژوهش و تحقیق، آیین نامه تأسیس پژوهشکده مدرسه  علمیه عالی نواب مشهد تدوین شده و مراحل اولیه این مرکز پژوهشی در حال پیگیری است.

شاکری به رویکرد جدید آموزشی مدرسه علمیه نواب مشهد از سال 1380 اشاره کرد وگفت: دانش پژوهان این مدرسه از ابتدا تا کنون 400 مقاله علمی در سه رشته ادبیات عرب، فقه و اصول و کلام اسلامی ارائه داده‌اند.

مسئول پایان‌نامه‌های مدرسه علمیه عالی نواب از برپائی 60 کنفرانس و چهار جلسه مناظره در این مدرسه خبرداد و اظهارداشت: در حال حاضر 3 مجله تخصصی با عنوان «ادیب» ، «رحیق» و «تحریر» ، ویژه ادبیات عرب، کلام اسلامی و فقه و اصول به قلم و با همت دانش پژوهان این مدرسه به چاپ می رسد.

گفتنی است آخرین پایان نامه پنجشنبه گذشته با عنوان «ماهیت مرگ از دیدگاه دانشمندان مسلمان» توسط حجت الاسلام روح الله تشکری صالح از دانش پژوهان رشته کلام اسلامی ارائه و به دفاع از آن پرداخته شد.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha