چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 346661
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
1

حوزه / معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه نواب از تمدید مهلت پذیرش طلبه در این مدرسه تا 25 فروردین ماه سال94 خبرداد.

حجت الاسلام علیزاده ،در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به پذیرش طلبه توسط مدرسه علمیه نواب مشهد اظهارداشت: این مدرسه در راستای تحقق‌بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در ادامه روند برگزاری رشته‌های تخصصی در حوزه علمیه خراسان، امسال نیز از میان طلاب مستعد و علاقه‌مند در سه مقطع سطح 2، 3 و 4 دانش‌پژوه می‌پذیرد.

وی افزود: این ثبت‌نام برای سطح چهار تخصصی در رشته‌های فقه قضایی کیفری، فقه قضایی خصوصی، کلام جدید و کلام مقارن و نیز برای سطح 2و3 تخصصی در رشته‌های ادبیات عرب، تبلیغ، فقه قضایی، فقه و اصول، فقه سیاسی و کلام اسلامی صورت می‌گیرد.

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه نواب ، دارابودن مدرک تخصصی سطح سه یا کارشناسی ارشد از مراکز و مؤسسات حوزوی مرتبط با رشته متقاضی، اشتغال به تحصیل رسمی و تمام‌وقت در حوزه علمیه و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی برای سطح چهار و نیز ارائه گواهی اتمام یا اشتغال به پایه 6 حوزوی، حداکثر سن 25سال و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی برای سطح 2و3 را از جمله شرایط پذیرش این مدرسه اعلام کرد.

به گفته وی، این مدرسه برای دانش‌پژوهان خود مزایایی مثل  اعطای دانش‌نامه رسمی حوزه علمیه خراسان، امکان ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی کشور، امکان جذب به‌عنوان مدرس در حوزه‌های علمیه، پرداخت کمک‌هزینه مناسب و... را در نظر گرفته است.

حجت الاسلام علیزاده، با بیان اینکه ثبت‌نام  این مدرسه تا 28 اسفند در نظر گرفته شده بود، گفت: با توجه به استقبال طلاب تا 25 فروردین ماه سال 94 تمدید گردید.

وی خاطرنشان ساخت: علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت دفترچه پذیرش می توانند به آدرس www.h-navvab.ir مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های 32259559-32214133-051 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha