چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 237986
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۶

همایش «اندیشه مطهر» با حضور 500 بانوی طلبه سراسر کشور از امروز تا پنج شنبه 30 اردیبهشت در جامعة الزهرا(س) قم، برگزار می شود.

مسئول ستاد اندیشه مطهر جامعة الزهراء(س) در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ستاد اندیشه مطهر جامعة الزهراء(س) هرساله همایشی را با این عنوان برگزار می کند، و امسال سومین سال برگزاری آن است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گفت: هدف از انجام این همایش، انسجام هرچه بیشتر طلاب غیرحضوری، فارغ التحصیلان و خواهرانی که به صورت آزاد و تنها از روی علاقه در آن شرکت می کنند، می‌باشد.

خانم بهرامی در مورد جزئیات این همایش اظهار داشت: در این همایش علاوه بر کلاس های معارف اسلامی، که نیازهای روز خواهران را پاسخ گو است، بانوان طلبه از فضای معنوی شهر قم و حرم حضرت معصومه(س) بهره می‌برند.

وی افزود: علاوه بر برگزاری کلاس های معارف اسلامی که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه صورت می گیرد، برنامه های ورزشی و امکان استفاده از فضاهای خاص شهر قم، برای خواهران شرکت کننده، تدارک دیده شده است.

مسئول ستاد اندیشه مطهر جامعة الزهرا (س) در مورد نفرات شرکت کننده در این نشست، گفت: امسال بالغ بر 500خواهر از سراسر کشور در این همایش شرکت کرده اند که در مقایسه با سال گذشته، رشد قابل قبولی داشته است.

وی در مورد مراسم اختتامیه این همایش روز پنج شنبه با سخنرانی آیت الله ممدوحی به کار خود پایان خواهد داد

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha