پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

طلاب پژوهشگر و ممتاز حوزه علمیه قم، از بخش های مختلف کتابخانه مؤسسه علمی-فرهنگی دارالحدیث از جمله مخزن اصلی آن که حاوی 47هزار جلد کتاب تخصصی است، بازدید کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، شب گذشته و پس از سخنان آیت الله ری شهری در نشست علمی-ترویجی  «نگاه نو» که در محل سالن اجتماعات مؤسسه دارالحدیث برگزار شد، طلاب ممتاز مدارس حوزه علمیه قم، از بخش های مختلف این مؤسسه بازدید کردند.

طلاب پژوهشگر، همچنین توانستند در بازدید از کتابخانه مؤسسه دارالحدیث، به مخزن اصلی این کتابخانه که بیش از 47هزار جلد کتاب تخصصی در آن وجود دارد، ورود پیدا کرده و از بخش های مختلف آن بازدید نمایند.

چیزی که بیش از هر مسئله دیگری توجه بازدیدکنندگان را در بازدید از مخزن اصلی کتابخانه مؤسسه دارالحدیث به خود جلب کرد، وجود کتاب های بسیار زیاد اهل سنت در آن بود که با سخنان مسئول کتابخانه مبنی بر این که باید شبهات مطرح شده از سوی آنان پاسخ داده شود، جدید ترین کتاب های اهل تسنن خریداری می شود، ابهامات طلاب جوان برطرف شد.

نکته دیگری که در این کتابخانه برای طلاب جوان جالب توجه بود، دو بخش ویژه مخزن این کتابخانه در مورد امام علی(ع) و امام سجاد(ع) بود که کتابهای بسیاری در مورد این دو امام همام در آن دو مخزن وجود داشت.

حجت الاسلام هوشمند، مدیر این کتابخانه گفت که طلاب و دانشجویان مرتبط با رشته های علوم قرآن و حدیث هم می توانند علاوه بر بازدید، در این کتابخانه عضو شده و از کتب موجود در آن استفاده کنند.

گفتنی است، طلاب پژوهشگر مدارس حوزه علمیه قم، برای شرکت در نشست علمی-پژوهشی «نگاه نو» با سخنرانی آیت الله ری شهری در مؤسسه دارالحدیث حضور یافته بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha