پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
کد خبر: 244618
۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۶

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مبلغان را سربازان فرهنگی جبهه جنگ نرم و مرزبانان عقیدتی شیعه توصیف کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در ابتدای دیدار مبلغان اعزامی دهه آخر ماه صفر سازمان اوقاف با آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: در شرایط فعلی که وهابیت خبیث و فرقه های نوظهور و دراویش در کشور به دنبال اغفال جوانان هستند و از فقر فرهنگی جامعه در جهت رسیدن به اهداف خود سو استفاده می کنند ،وظیفه و رسالت مبلغان بسیار سنگین است.

وی تاکید کرد: این اجتماع تو دهنی محکمی است به کسانی که به مرجعیت توهین می کنند و حال آن که بر اساس نظر مقام معظم رهبری، مراجع عظام به عنوان شاخص در حوزه و دارای جایگاه رفیعی می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر ادامه داد: همه ما نیازمند ره توشه معنوی از کلام مراجع عظام تقلید به ویژه حضرت آیت الله مکارم هستیم که این بزرگوار با داشتن ده ها کتاب و تالیف، منبع علمی و معرفتی برای طلاب و روحانیون به شمار می روند.

وی با اشاره به نقش مبلغان در ترویج معارف مکتب اهل بیت در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: امیدواریم با لطف و عنایت بزرگان حوزه، اطلس فرهنگی به منظور انسجام تبلیغی تدوین شود تا بدانیم که چه تعداد مبلغ برای هر منطقه ای نیاز داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha