چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024

حضرت آیت الله علوی‌ گرگانی گفتند: هر کشوری بخواهد اقتدار و استقلال دینی خود را حفظ کند باید ولایت فقیه را بپذیرد و آن را پشتوانه خود قرار دهد.

به‌گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان لبنان با اشاره به نقش و جایگاه ولایت فقیه در اداره حکومت اسلامی اظهار داشتند: جمهوری اسلامی ایران نظام ولایت فقیه است که اقتدار و صلابت خود را در طول 30 سال به خوبی نشان داده است.

ایشان افزودند: امروز دشمنان، ولایت فقیه و روحانیت را نشان گرفته‌اند و همواره تلاش دارند میان آنان تفرقه بیندازند .

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی وحدت را لازمه امت اسلامی برشمرده و یادآور شدند آنچه می‌تواند ملت‌ها را به پیروزی برساند وحدت و یکپارچگی در سایه اسلام، قرآن و اهل‌بیت‌(ع) است.

استاد خارج فقه حوزه گفت: دشمن به خوبی فهمیده است آنچه مردم را به وحدت و یکپارچگی می‌رساند دین است بنابراین تلاش دارد دین مردم را از بین ببرد.

ایشان به نقش انبیا و اولیای الهی در طول تاریخ اشاره کرده و یادآور شدند: همانطور که جسم دچار بیماری می‌شود روح انسان نیز مریض می‌شود بنابراین خداوند انبیا و اولیای خود را برای درمان روح انسان‌ها فرستاده است.

معظم‌له خاطرنشان کردند: نقش ولایت فقیه همان نقش انبیا و اولیا الهی است که باید مردم آن را حفظ کنند چرا که حفظ دین و کشور در پیروی از ولایت فقیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha