پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه‌ای اعمال فتنه گران در 25 بهمن ماه سال جاری را محکوم کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: یا ایها الرسول لایحزنک الذین یسارعون فی الکفر من الذین قالوا آمنا بافواههم و لم تومن قلوبهم(سوره مائده آیه 14) بار دیگر و در ایام سی و سومین بهار عزتمند پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران چشمان اهل بصیرت ناظر تحرک مذبوحانه جمعی وهم زده و سر سپرده بود.

جمعی که هر چند بسیار اندک هستند ولی یادآور تاریخ سراسر غفلت و انحراف فریب خوردگان و خوارج از راه مستقیم الهی می‌باشند.

هنوز قلوب اهل معرفت، کج روی‌ها و اضرار منافقین و معارضین مکتب نبوی و علوی را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

آن‌هایی که همیشه با بی بصیرتی راه حق و باطل را نشناختند و خورشید عالمتاب هدایت را ندیدید.

کسانی که به جای شناخت راه حق، گرفتار افراد و صد البته هواهای نفسانی خویش بودند. افرادی که منطق اهل بیت عصمت و طهارت که همانا حق مداری و تبعیت از مسیر صحیح حقانیت است را بر شناخت حق به سبب افراد ترجیح دادند که امام معصوم فرمودند: من دخل فی هذا الدین بالرجال اخرجه من الرجال کما ادخلوه فیه و من دخل فیه بالکتاب و السنه زالت الجبال قبلان یزول_بحار الانوار ج2 ص 105.

ملاک شناخت جریان مدعی حق شناخت راه حق است و ملاک تبعیت از افراد در حمایت ایشان از صراط مستقیمی است که خدا و رسولش تعیین نموده‌اند. صراطی که مرضی خدا و مؤمنین و مقابل کفار و منافقین است بی شک ملت ولایتمدار و حق خواه ایران اسلامی که سابقه درخشانی در احقاق حقوق الهی دارد، خوب می‌داند ولایت ستیزی و جنجال بر حذف اصل ولایت الهی از نام و هویت انقلاب اسلامی ایران هدفی است که با هدایت دشمنان قسم خورده نظام در آن سوی مرزها خصوصاً آمریکا و اسرائیل منحوس توسط عده‌ای فریب خورده و سران فتنه گر ایشان دنبال می‌شود.

مشکل آن‌ها با ملت ایران، اسلام و تدین ایشان است، علت قهر حاکمان شیطان صفت از مردم ما ولایت مداری آن‌ها است و به امید الهی و عنایت حضرت ولی عصر(عج) که صاحب اصلی این نظام مقدس می‌باشند، همچون همیشه تاریخ ناکام خواهند ماند.

سران فتنه و همه کسانی که آب بر آسیاب دشمنان منفور این ملت می‌ریزند، بدانند که راه بی انجامی را برگزیده‌اند.

همراهی عده‌ای دست نشانده و مزدور از ایشان، هیچ خللی در عزم و اراده ایرانیان مسلمان در استقامت بر اصول و همت در ساختن ایران عزیز بر اساس منویات امام امت و مقام معظم رهبری وارد نخواهد ساخت. پس بدانند این راه، راه صوابی نیست که برگزیده‌اند و اعمال ناشایست و بیانیه‌های بی اساس ایشان جز مانعی هرچند کوچک بر حرکت رو به رشد ایران نیست و جز خسارت و زیان جانی و مالی تحفه‌ای برای مردم ما به ارمغان نخواهد آورد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن محکوم نمودن اعمال فتنه گران در 25 بهمن ماه و رد هرگونه سازش و مهلت به ایشان از مراجع قانونی می‌خواهد به این دهن کجی‌ها پایان داده و با برخورد سریع و قاطع، علف‌های هرز را از درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران بزداید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha