چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

یکی از وعاظ و فضلای حوزه ولایی بودن رایکی از ویژگی های بارز حضرت آیت الله بهاءالدینی ذکر کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد در مراسم گرامیداشت چهاردهمین سالگرد رحلت حضرت آیت الله بهاءالدینی (ره) که در مسجد اعظم قم برگزارشد، پیامبران و ائمه اطهار(ع) را چراغ راه سعادت انسان ها دانسته و گفت: خداوند راه را به انسان ها نشان داده است و حجت را بر آنها تمام کرده است؛ در این شرایط انسان باید با استفاده از این انوار الهی، وارد مسیرهای انحرافی نشود.

وی با اشاره به این که انسان نباید فریب لذایذ زودگذر دنیا را بخورد، افزود: اگر فریب های دنیا وجود نداشت، مشکلاتی که امروز در زندگی انسان ها است، وجود نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان این که دنیا، محلی برای عبور است، اظهار کرد: انسان به این دنیا آمده است که استعداد های درون خود را شکوفا نماید و به کمال برسد. خداوند نیز در این مسیر ابزارهای مورد نیاز چون عقل، چشم، گوش و... را برای انسان آفریده است.

سخنران این مراسم در ادامه با اشاره به ویژگی های حضرت آیت الله بهاءالدینی(ره)، ابراز داشت: این شخصیت برجسته، عالم، با تقوا و خیر بود و بیشتر از این که سخن بگوید، عمل می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد، ولایی بودن را از مهم ترین ویژگی های این عالم برجسته برشمرده و گفت: حضرت آیت الله بهاءالدینی شیفته ائمه اطهار(ع) بود و همواره درایام شهادت اهل بیت(ع) مراسم سوگواری درمنزل ایشان برگزار می شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن حرکت فتنه گران در 25بهمن ماه، از مسئولان قضایی کشور خواست که هرچه سریعتر به این جریان رسیدگی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد یادآورشد: حرکت فتنه گران قلب مردم علاقه مند به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه را جریحه دار کرد.

وی خاطرنشان ساخت: فتنه گران به بهانه حمایت از مردم مصر، ارزش های اسلام و انقلاب را زیر پا گذاشتند و دشمنان را شاد کردند.

این استاد حوزه به واکنش مردم ایران در محکوم کردن این حرکت ضد ارزشی اشاره کرده و اظهارداشت: مردم ولایت مدار ایران با محکوم کردن این حرکت با راهپیمایی، نشان دادند که همان شور و احساس 22 بهمن 57 را دارند و همواره به ارزش ها پایبند هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha