چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024

دفتر امور خانواده گروه برنامه ریزی آموزشی، معاونت تهذیب حوزه های علمیه، دوره آموزشی فرهنگی پیوند آسمانی ویژه زوج های جوان حوزوی را برگزار می نماید.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این معاونت در راستای انجام ماموریت های آموزشی، فرهنگی و تربیتی، برنامه علمی کاربردی آموزش خانواده قرآنی را با عنوان دوره فشرده آموزش پیوند آسمانی ویژه تازه مزدوجین حوزوی در دو روز برگزار می نماید.

موضوعات و مباحث این دوره، در چارچوب مهارت های اساسی و آداب زندگی مشترک در قالب آشنایی با تفاوت های شناختی-عاطفی زن و مرد و بیان نقش تربیتی آنها در زندگی مشترک، نقش مهارت های برقراری ارتباط و ارتقای تفاهم و همدلی در زندگی مشترک می باشد.

همچنین، مدیریت روابط خویشاوندی با تاکید بر تنظیم رفتاری ارتباطی بین خانواده های زوجین، مهارت های زناشویی در زندگی مشترک، مهارت های هماهنگی و مدیریت وظایف طلبگی با تکالیف خانوادگی و تغذیه و سلامت خانواده از دیگر موضوعات این نشست خانوادگی است.

از طلاب ساکن قم که تاریخ عقد آنان از اول فرودین تا دوازدهم اسفند 89 می‌باشد، می‌توانند در سایت معاونت تهذیب، به نشانی http://tahzib-howzeh.ir   ثبت نام کرده و یا با شماره تلفن 2922052 داخلی 2393 مراتب حضور خود را اعلام کنند.

خاطرنشان می شود: ارسال تصویر شناسنامه (تمام صفحات) یا تصویر عقدنامه به آدرس دفتر امور خانواده، واقع در 45 متری صدوق،20 متری حضرت ابوالفضل(ع)، مجتمع آموزشی شهید صدوقی(فاز 3)، ساختمان معاونت تهذیب، دفتر امور خانواده الزامی است.

شایان ذکر است: این نشست خانوادگی، در جمکران، مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) پنج شنبه و جمعه، 12 و 13 اسفند 89 خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha