چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 246391
۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۰

اولین گردهمایی اعضای حضور طرح مطالعاتی اندیشه مطهر، به منظور آشنایی بانوان طلبه با اندیشه های شهید مطهری و هماهنگ سازی برنامه در جامعةالزهراء قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت­الاسلام والمسلمین عباسی، دبیر علمی ستاد اندیشه مطهر در این گردهمایی در با اشاره به فرمایشات رهبری درباره آثار شهید مطهری، گفت: این طرح برای آشنایی بیشتر طلاب با آثار شهید مطهری راه­اندازی شده است و امیدواریم طلاب با برنامه­ریزی که انجام می­دهند، بتوانند این آثار مفید و راه­گشا را مطالعه کنند.

وی ادامه داد: بعد از اجرای این طرح در جامعه­الزهرا، از مراکز گوناگون همچون صدا و سیما، دانشگاهها، پایگاه­های بسیج و ... برای اجرای طرح دعوت به همکاری شده­ایم.

حجت­الاسلام والمسلمین عباسی افزود: یکی از پیام­های بزرگ طرح مطالعاتی شهید مطهری این است که اگر برنامه­ریزی مدون و متناسب باشد، طرح می­تواند موفق باشد.

دبیر علمی ستاد اندیشه مطهر تأکید کرد: تأکیدات زیادی از بزرگان علمی کشور برای مطالعه آثار شهید مطهری وجود دارد؛ بنابراین ه اگر طلاب برنامه­ریزی درست و منظمی داشته باشند، می­توانند به راحتی در طول دو سال تمام آثار استاد مطهری را مطالعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha