چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 247189
۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱

مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی در نشر معارف اسلامی به 24 زبان زنده دنیا، مقام اول پایگاه‌های برتر دینی را بدست آورده است

به گزارش مرکز خبر حوزه، مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان زیر نظر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان 7 پایگاه دینی اطلاع رسانی برای نشر و گسترش معارف اسلامی راه اندازی نموده است .

پایگاه اسلام شیعه islamshia.net و shieh.ir به 24 زبان زنده دنیا در سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده و در 36 سرفصل از جمله اعتقادی ، اسلامی ، تاریخ ، علوم قرآنی ، اخلاق ، حقوق ، تفسیر ، تربیت ، خانواده ، اقتصاد ، فرهنگ و تمدن و علمای شیعه ، اخبار و مقالات دینی و .... فعالیت می‌نماید .

پایگاه عرفان erfan.ir و ansarian.ir با 14 زبان در زمینه علوم قرآنی و اعتقادی و تربیتی و اخلاقی و سیره اهل بیت (ع) و متن و ترجمه و تفسیر قرآن و نهج البلاغه ، و صحیفه سجادیه و آثار و دروس استاد انصاریان سخنرانی‌های مکتوب و صوتی مذهبی و پاسخگویی به سئوالات و شبهات دینی فعالیت گسترده و چشمگیری داشته و در سال 89 رتبه اول جشنواره رسانه‌های دیجیتال را در بین سایت‌ها و وبلاگ‌ها احراز نمود .

پایگاه حماسه حسینی hamaseh .net پیرامون تاریخ ، و تحلیل و وقایع و شخصیت شناسی نهضت سید الشهداء و مقالات و کتب عاشورایی و انعکاس اخبار و رویدادهای عاشورایی و سخنرانی‌ها و دیدگاه‌ها پیرامون قیام عاشورا فعالیت دارد .

پایگاه اطلاع رسانی موسسه اسلامی و حسینیه هدایت m.hedayat.ir پیرامون اطلاع رسانی دینی و قرآنی و مناسبت‌ها و مجالس اهل بیت (ع) و محافل قرآنی و انعکاس برنامه‌های موسسه اسلامی و حسینیه هدایت تهران فعال می‌باشد .

پایگاه اطلاع رسانی ویژه امام سجاد و صحیفه سجادیه emamsajjad.com به عنوان اولین پایگاه تخصصی صحیفه سجادیه پیرامون علوم و معارف امام سجاد ، ترجمه‌های صحیفه به زبان‌های مختلف و اخبار صحیفه و امام سجاد و مقالات و پایان نامه‌ها و کتب تخصصی و ... فعال شده است و به عنوان پایگاه تخصصی جامع پیرامون امام سجاد (ع) می‌باشد .

بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز دارالعرفان، همچنین عرفان نیوز و فرهنگستان معرفت از دیگر سایت‌های اطلاع رسانی هستند که توسط این مرکز راه اندازی شده‌اند .

موسسه دارالمعارف الشیعی و مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی در قم و موسسه اسلامی هدایت و مرکز علمی تخصصی تعالیم قرآن کریم و مرکز تخصصی هنرهای دینی در تهران از جمله مراکزی هستند که تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین انصاریان تأسیس و در عرصه داخلی و بین المللی فعالیت‌های گسترده‌ای دارند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha