سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

اعضای ستاد برگزاری کنگره آیت الله سید حسن موسوی شالی از علمای قزوین، امروز با برخی از مراجع عظام و علمی قم دیدار کردند.

 به گزارش مرکز خبر حوزه، دبیر ستاد کنگره آیت الله شالی امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: یکی از برنامه های بسیار مهمی که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید فراوان داشتند توجه اوقاف به معرفی علمای بزرگ همچون آیت الله موسوی شالی است.

حجت الاسلام مسعود انصاری اظهار داشت: اوقاف یک مجموعه ذوابعاد است که به خاطر پتانسیل های موجود درآن به مجموعه‌ای حمایتی و اجتماعی و فرهنگی تبدیل شده است.

 وی تصریح کرد: اساس و پایه انقلاب اسلامی در استان قزوین را علمای بزرگی همچون آیت الله موسوی شالی شکل دادند و این از افتخارات استان می باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قزوین در ادامه افزود: با وجود 20هزار رقبه و 300قبه متبرکه می توان به یکی از دلایل حضور علمای بزرگ و شخصیتهای معنوی چون حضرات آیات موسوی شالی ، زرآبادی ، صامت و مظفری

 اشاره کرد.

 وی همچنین با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کارهای فرهنگی یاد آور شد : یکی از برنامه های که در راس کارهای اداره اوقاف قرار دارد شناساندن چهره های علمی ، مذهبی در استان می باشد با این حال شخصیتی همچون آیت اله موسوی شالی تا بحال شناسانده نشده است .

همچنین بر اساس اعلام دبیر اجرایی کنگره آیت الله موسوی شالی، اعضای ستاد کنگره در ادامه با آیت‌الله العظمی نوری همدانی و برخی دیگر از علما دیدار خواهند داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha