پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
کد خبر: 249201
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۰

ثبت نام جذب اساتيد اعزامي به مدارس شهرستان‌هاي حوزه علميه خراسان از 5 ارديبهشت آغاز شده و تا 25 همين ماه ادامه دارد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان در گفت و گو با خبرنگار سرويس استان هاي مركز خبر حوزه، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: مركز مديريت حوزه علمیه خراسان در راستای تكميل كادر آموزشي مدارس شهرستان های تابعه از بين فضلاء و روحانيون مستعد، مهذب، توانمند و دلسوز، ثبت نام به عمل می آورد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان فر همچنین با اشاره به این که چهار مرحله پذيرش متقاضيان به صورت آزمون كتبي، شفاهي، مصاحبه عمومي و دوره آموزشي و آزمون پايان دوره انجام مي شود، خاطرنشان كرد: پذيرفته شدگان نهایی از تمام خدمات حوزه و ويژه اساتيد بهره مند خواهند شد.

وي با بيان اين كه متقاضيان مي توانند جهت ثبت نام تا تاريخ 25 اردیبهشت ماه به اتاق 307 مركز مديريت مراجعه کنند، اظهار داشت: زمان اعلام نتايج آزمون كتبي و تعيين نوبت شفاهي نيز 19 خردادماه می باشد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان در ادامه با بيان اين كه آزمون شفاهي 23 لغایت 30 خردادماه برگزار خواهد شد، افزود: دوره آموزشي و آزمون پايان دوره در تاریخ 18 الی 31 تیرماه برگزار می شود ، ضمن آن که زمان مصاحبه عمومي نيز بین روزهای سوم تا پنجم مردادماه خواهد بود.

وی، داشتن حداكثر 45 سال سن، ملبس بودن، داشتن پرونده رسمي در حوزه علميه خراسان، قم و يا اصفهان، برخورداري از سلامت جسمي و عدم اشتغال و همكاري با مراكز ديگر را از جمله شرايط پذيرش عنوان کرد و گفت:

افرادي كه در اين دوره جذب شوند، ضمن تعهد سه ساله براي تدريس در مدارس علميه شهرستان‌هاي خراسان، مي بايست روزانه 2 ساعت در مدرسه حضور داشته و 4 درس را نیز تدريس کنند.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاري دوره هاي تخصصي پيش بيني شده توسط مديريت آموزش و برنامه ريزي اين معاونت و قبولي در آن به عنوان يكي ديگر از شرايط پذيرش يادآور شد: متقاضيان پس از قبولي و پذيرش، در يكي از سه رشته تخصصي ادبيات عرب، علوم عقلي و فقه و اصول به امر تدریس مشغول خواهند شد.

حجت الاسلام پژمان فر، مواد آزمون را صرف و نحو، بلاغت، احكام، عقايد، منطق، فلسفه، فقه و اصول عنوان کرد و افزود: تعداد سؤالات و امتيازات اين مواد درسي براي هر يك از رشته هاي تخصصي سه گانه متفاوت است.

وي در خاتمه گفت: آزمون كتبي به صورت كاربردي و حل مسأله در قالب امتحان "كتاب باز" برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha