پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز مردم این استان با استقبال تاریخی و به یاد ماندنی خویش از مولا و مقتدایشان، ولایت مداری خویش را به خوبی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اعزامی سرویس استان های مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مصطفی علما ، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در بدو ورود مقام معظم رهبری به ‌ورزشگاه آزادی‌ این شهر، ضمن خیر مقدم تشریف فرمایی معظم له به این دیار اظهار داشت: مردم کرمانشاه همان گونه که در سال های دفاع مقدس و از ابتدای انقلاب تاکنون نشان داده اند که بر سر پیمان خود با ولی فقیه‌شان ، امروز نیز حقیقتا همچون سربازی جان بر کف، گوش جان به فرمایشات رهبری سپرده اند و آماده اطاعت از رهنمودهای معظم له هستند.

وی اضافه کرد: 20 ‌‌مهر ماه سال 90برای همیشه در تاریخ کرمانشاه به عنوان یوم الله دیگری ماندگار خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: وجود رهبر فرزانه انقلاب، امروز نه تنها در داخل کشور که در جهان اسلام ، الهام بخش بیداری، بصیرت ‌و وحدت اسلامی است و به لطف الهی و در سایه رهبری حکیمانه ایشان، امروز ایران اسلامی به ام القرای جهان اسلام تبدیل شده است.

وی با اشاره به سابقه دیرینه مردم کرمانشاه در دفاع از حریم ولایت و شرف و عزت ایرانی – اسلامی ابراز داشت: این از افتخارات کرمانشاه است که بر سر راه زوار عتبات عالیات قرار گرفته و همواره میزبان عاشقان سیدالشهدا و امیرالمومنین (ع) و دیگر امامان معصوم (ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha