پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
کد خبر: 258812
۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۰۶:۰۹

همایش سه روزه «طلیعه حضور» با هدف توجیه طلاب جدید الورود مدارس علمیه خواهران، از سوی معاونت فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، در حسینیه شهدای قم آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قندی معاون فرهنگی-تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران در حاشیه این همایش، در گفت وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش سه روزه، اظهارداشت: آشنایی طلاب جدید الورود استان های مختلف با فضای علمی، معنوی و اخلاقی حوزه علمیه قم و توجیه برخی برنامه های آموزشی و پژوهشی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی افزود: آشنایی بیشتر با مبانی و اصول معارف اهل بیت(ع)، تبیین جزئیات برنامه های تربیتی و تهذیبی و استفاده از بیانات و درس های اخلاقی و تربیتی بزرگان حوزه از دیگر اهداف این همایش است.

معاون فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: حضور دسته جمعی طلاب در این گونه همایش ها و استفاده از محضر بزرگان و اساتید حوزه ثمرات تهذیبی، آموزشی و علمی فراوانی برای طلاب جدید الورود دارد و در روشن تر کردن مسیر حرکت آنها در طول تحصیلات حوزوی مثمر ثمر است.

وی ادامه داد: این گونه همایش ها و نشست های گروهی می تواند کمک شایانی در بازبینی اهداف و انگیزه های طلاب جدید الورود برای تحصیل و تهذیب بهتر داشته باشد تا در آینده بتوانند خدمات بهتر و ارزنده تری را به جامعه ارائه کنند.

شایان ذکر است، حجت الاسلام والمسلمین مروی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم و آیت الله ممدوحی در نوبت صبح در زمینه تبیین اهداف و ضرورت های طلبگی به ایراد سخن پرداختند، همچنین حجت الاسلام و المسلمین قندی، معاون فرهنگی تربیتی حوزه های علمیه خواهران در نوبت عصر به سخنرانی در زمینه تبیین برنامه های تربیتی و تهذیبی حوزه های علمیه خواهران می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha