سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

پنجمین جشنواره بین المللی رسانه ای غدیر، با تجلیل از برگزیدگان در رشته های مختلف، به کار خود پایان داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه از نجف اشرف، دکتر خالد شوکات رئیس هیات داوران، در آئین اختتامیه این جشنواره از ارتقای سطح آثار نسبت به جشنواره سال گذشته ابراز خرسندی کرد و گفت: هیات داوران متشکل از متخصصان و کارشناسانی از هلند، جمهوری اسلامی ایران، تونس، لبنان و کشور عراق بوده است.

وی افزود: کشور عراق در زمان رژیم بعث، از کمترین فعالیت ها در عرصه رسانه و مطبوعات برخوردار بود اما امروز شاهد پویایی رسانه های عراقی در عرصه های مختلف هستیم و برپایی این جشنواره با حضور نمایندگان رسانه ها از کشورهای مختلف، این فرصت را فراهم می آورد تا هر مجموعه ای نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بازیابد و به رفع نواقص و تقویت نقاط قوت اهتمام وزرد.

بر پایه این گزارش و بر اساس اعلام هیات داوران، آقای حسن شبع از روزنامه صوت النجف برنده بهترین کاریکاتور مطبوعاتی، عبدالحسین شعبان از روزنامه الزمان برنده بهترین مقاله تحقیقی، عبدالحسین القریشی از روزنامه العهد برنده بهترین ستون ثابت و روزنامه البدر وابسته به سازمان بدر(سپاه بدر سابق) برنده بهترین عکس خبری شد.

همچنین رادیو لبنانی "النور" برنده بهترین تولیدات رادیویی، رادیو النهرین برنده بهترین مصاحبه رادیویی، رادیو السومریه برنده بهترین پژوهش رادیویی و رادیو جمهوری عراق نیز برنده بهترین برنامه رادیویی ویژه کودکان شد.

از سوی دیگر، جایزه بهترین سرود انقلابی تلویزیونی به موسسه الشهیدین الصدرین تعلق گرفت، شبکه المنار به عنوان تولید کننده بهترین تبلیغ اجتماعی معرفی شد و موسسه ایرانی هدایت رسانه نیز، جایزه مربوط به بهترین انیمیشن را از آنِ خود کرد.

هیات داوران پنجمین جشنواره رسانه ای غدیر همچنین اعلام کرد: شبکه های الرشید و الفرات به ترتیب بهترین برنامه تلویزیونی پژوهشی و کودکان را تولید کردند و شبکه الکوثر نیز تولید کننده بهترین اثر درام تاریخی با عنوان "الفرار من الکوفة" می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha