سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان تصریح کرد: یوم الله 9 دی تجلی بصیرت ولایی و عاشورایی ملت بزرگ ایران اسلامی بود و در حقیقت یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب به شمار می‌رود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: حقیقتا نام گذاری چنین روز تاریخی و بزرگی به نام « روز بصیرت و میثاق با ولایت»، بسیار بامسما است چرا که این روز همچون روز 15 خرداد و 13 آبان یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی همچنین با تاکید بر این که 9 دی تجلی بصیرت مردم بود، گفت: در چنین روزی قاطبه مردم ایران در راستای حمایت از اسلام ، ولایت و نظام اسلامی به میدان آمده و همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند عاشورا به کمک مردم آمد و آن ها توانستند این حماسه درخشان و ماندگار را خلق کنند.

امام جمعه سمنان در ادامه با اشاره به این که عموم مردم حامی و پشتیبان جدی نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: باید هر سال این روز تاریخی گرامی داشته شود و در این بین مسئولان و ائمه جمعه استان ها و شهرستان ها در راستای احیا و گرامیداشت آن، همواره باید پیشقدم باشند.

وی همچنین تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب، حقیقتا بر ضرورت گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی تاکید و عنایت ویژه ای دارند کما این که در سخنرانی های مختلف نیز این را نشان داده اند، از این رو ما هم موظف هستیم که پیام های اصلی این روز بزرگ که همانا ولایت مداری و دفاع از رهبری و نظام اسلامی است حفظ و حراست کنیم و نگذاریم خدای نکرده این روز از یاد ها برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha