پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024

معاون تبلیغ حوزه با اشاره به برنامه نا امن کردن انتخابات، توسط دشمنان گفت: سخنان رهبری در نماز جمعه تهران همه تفکرات غرب در تحریم ایران را له کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع بانوان طلبه جامعة الزهرا(س) قم که در سالن شهید صدوقی برگزار شد، گفت: نعمت هدایت از همه نعمت ها بالاتر است و خداوند نعمت امیر المومنین‌(ع) در این زمینه را به ما عنایت کرده است.

وی با بیان این که نعمت حکومت دینی از دیگر نعمات خداوند است که باید شکر آن را به جای بیاوریم افزود: امروز در سراسر کره زمین کدام حکومت است که یک دهم نظام اسلامی به دنبال اجرای معارف قرآن و اهل بیت‌(ع) باشد.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه‌های علیمه با بیان این که برای بدست آوردن این نعمت هزینه های زیادی کرده‌ایم خاطرنشان کرد: خداوند ما را به جهان فضیلت داده چرا که یک کشور تحقیر شده که کارمند همجنس‌باز سفارت آمریکا به شاه آن کشور، دستور می‌ دادند امروز در اوج قدرت است.

وی یادآور شد: امروز ایران تبدیل به کشوری شده است که تمام تفکرات آمریکایی و اروپایی جمع شده و برای تحریم او برنامه می‌ریزند اما مقام معظم رهبری در یک سخنرانی یک ساعته همه آنها را له می‌کند.

* خواهش چهار کشور اروپایی از ایران

حجت الاسلام والمسلمین نبوی بیان داشت: ایران را تحریم نفتی کرده‌اند و ایران گفت: اصلا به شما نفت نمی‌دهیم، چهار کشور اروپایی دست و پا می‌زنند و خواهش می‌کنند که به ما فرصت دهید تا آن تحریم‌ها را لغو کنیم.

وی ادامه داد: در بعد علمی آنقدر ایران تحقیر شده بود که اصلا نمی‌توانست فکر کند که پا به پای آمریکا موشک قاره پیما و ماهواره بر می‌سازد.

معاون تبلیغ حوزه با بیان این که به دلیل تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در جهان، گفت: مردم در 80 شهر آمریکا به نفع ایران تظاهرات کردند.

وی با اشاره به این که حاکمان مزدور کشورهای عرب و تمام دنیای کفر، بر تحریم انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران تاکید دارند گفت: پیش‌بینی آنها شرکت 30 درصد مردم در انتخابات است چرا که می‌بینند تمام پیشرفت‌های ایران به پشتوانه مردمی نظام اسلامی است؛ بنابراین مردم باید با حضور گسترده در پای صندوق های رای چشم جهان کفر را کور کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان این که بعضی‌ها می‌گویند شرکت ما در انتخابات و راهپیمایی ها چه تاثیری دارد افزود: تمام ماهواره‌های غرب دقیقا شهرهای ایران را یک یک رصد می‌‌کنند و حضور مردم در صحنه، در مراکز تصمیم ساز آنها مورد تحلیل قرار گرفته و اگر در شهری حضور کمی مشاهده گردد به آن شهر طمع بیشتری می‌کنند.

وی با اشاره به انتخاب افراد اصلح برای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظام به دنبال حذف نیروهای اصلاح طلب نیست بلکه به دنبال حذف نیروهای فاسد است چه اصلاح طلب باشند و چه غیر آن؛ بنابراین باید نیروهای ولایی‌تر وارد مجلس شوند.

معاون تبلیغ حوزه با اشاره به سخنان صریح مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه اخیر تهران تصریح کرد: مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کردند که هرکس با اسرائیل مخالفت کند ما از او حمایت می‌کنیم بعضی‌ها می‌گویند چرا ایشان با این صراحت می‌گویند، عرض می‌کنم چرا نگویند؛ چرا آمریکا صراحتا از اسرائیل به خاطر کینه و دشمنی با اسلام حمایت می کند ولی ما از دشمنان اسرائیل به خاطر اسلام حمایت نکنیم.

* مجلس ولایی پشتیبان رهبری و ولایت فقیه است

وی با بیان این که مجلس ولایی پشتیبان رهبری و ولایت فقیه می‌باشد، گفت: باید افرادی را برای مجلس انتخاب کرد که از اسراف پرهیز کنند و اگر کسی ریخت و پاش کرد نماینده مناسبی برای مردم نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی در انتخابات مجلس پیش‌رو به دنبال ایجاد فتنه‌ای همانند سال 88 بعد از انتخابات هستند، گفت: ناامن کردن انتخابات در حین برگزاری آن از برنامه‌های جدی دشمنان است بنابراین مردم حزب الله باید آگاه باشند، گرچه نظام همه تحرکات آنان را زیر نظر دارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha