دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي از مردم سلحشور ایران اسلامی دعوت کرده تا بار دیگر ایستادگی و استقامت خود را بررنج جهانیان بکشد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است؛ 22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسيدن نهال شكوهمند انقلاب و يكپارچگي ملتي آزاد و سرافراز است كه با پيروي از آرمانهاي امام و مقتداي خويش حضرت امام خميني(ره) و با هدايت داهيانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي، در مقابله با دسيسه و توطئه‌هاي دشمنان نظام، چون كوه استوار و دژ مستحكم و تسليم‌ناپذير ايستاده و از حقوق مسلم خويش در عرصه‌هاي مختلف سياسي و علمي وفرهنگي و ...صيانت مي‌كند.

این بیانیه تصریح دارد: انقلاب اسلامي ملت ايران همه ارزش‌هاي اسلامي رادر جهان امروز كه تشنه معنويت و عدالت بود زنده كرد و به اسلام و مسلمانان هويت جديدي داد و ملت ايران را الگويي تمام عيار براي عدالت خواهان و مستضعفان دنيا نمود و اكنون به بركت انقلاب اسلامي، وعده الهي حضرت امام(ره ) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته منطقه در حال تحقق مي‌باشد.

این بیانیه می‌افزاید: طاغوت‌هاي منطقه يك به يك نابود مي شوند و رژيم صهيونيستي روز به روز در انزواي بيشتر قرار مي‌گيرد.امواج خروشان بيداري اسلامي خاورميانه و شمال آفريقا را فرا گرفته و كشورهايي چون آمريكا و انگليس كه روزگاري خود عامل بحران آفريني در ديگر كشورها شده بودند، امروز در بحران‌هاي شديد به سر مي برند.

آري اين مسائل حقايق روشني است كه سال‌ها پيش امام عظيم شأن ما و نيز مقام معظم رهبري حضرت‌ آيت‌الله‌ خامنه‌اي آنها را پيش بيني و اعلام كرده بودند.

دفتر تبلیغات اسلامی در این بیانیه آورده است، مردم ايران در حالي براي برپايي مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خود و شركت در راهپيمايي 22 بهمن آماده مي شوند كه امسال شيريني پيروزي را با مردم مسلمان مصر، تونس، ليبي و يمن شريكند و اميدوارند به زودي مردم مسلمان بحرين و در آينده نزديك ساير ملت‌هاي تحت ستم را نيز شادكام از حلاوت غلبه بيداري اسلامي ببينند.

در این بیانیه تصریح شده است: دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به عنوان اولين نهاد انقلابي، فرهنگي و تبليغي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، با تبريك تقارن ايام هفته وحدت و ولادت رسول اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران ضمن گرامي داشت اين روز بزرگ و تكريم مقام شامخ شهداي انقلاب و امام شهيدان و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي آن مرد الهي، همگام با ملت فهيم ايران، با ارزش‌ها و اهداف والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تجديد عهد كرده و بيعت خود را با رهبر و مقتداي خويش تازه مي‌كند.

در پایان آمده است؛ بي شك ملت مسلمان و نستوه ايران اسلامي در دهه چهارم انقلاب و در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه چشم جهانيان به ايران اسلامي دوخته شده است، به نشانه تبعيت از بيانات مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران در چهاردهم بهمن ماه سال جاري استوارتر از هميشه، با حضور حماسي و گسترده خود در روز 22 بهمن ، بار ديگر ايستادگي و استقامت بر سر آرمان‌هاي ارزشمند خود را به رخ جهانيان خواهند كشيد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha