چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 276231
۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۰

جمعی از شیعیان و پیروان اهل بیت(ع) از آمریکا، با آیت الله العظمی سیدمحمدسعید حکیم از مراجع مقیم نجف دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه، این دیدار در دفتر حضرت آیت الله حکیم در نجف اشرف انجام شد و دیدار کنندگان، گروهی از برداران و خواهران شیعه از واشنگتن و جورجیا بودند که از افراد پیشرو در تاسیس هسته های جامعه اسلامی متعهد در آمریکا به شمار می روند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار درباره ماهیت منحصر به فرد شیعه در جهان و اهمیت و جایگاه مرجعیت در معرفی تکالیف فرد و عمل به این تکالیف در حد توان و تاثیرات مثبت آن بر جامعه صحبت کردند.

ایشان همچنین بر اظهار چهره حقیقی و درخشان اسلام به جهان تاکید کردند و ابراز داشتند: باید اسوه های این دین یعنی حضرت محمد(ص) و اهل بیت ایشان را به جهان امروز معرفی کنیم.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: متاسفانه در حال حاضر، افکار تاریک و منحرف، جای این چهره ها را در جهان گرفته و جهان، تفکر نادرستی از اسلام ساخته که همراه با قتل و خون و شکنجه است و این ها ، نتیجه دوری از فرهنگ اهل بیت و عدم معرفی فرهنگ محبت و گذشت در اسلام و موضوع مهمِ توحید است که احادیث معصومین علیهم السلام و موضع گیری های آنها بیانگر آن است و این قابلیت را دارد که تمام بشریت به آن اقتدا کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha