پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
کد خبر: 278437
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۲

همایش دوروزه "طلیعه حضور" بانوان طلبه یزدی با حضور240 طلبه جدیدالورود، در اردوگاه فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.

به گزارش حوزه نیوز، محمود خالقی، معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران طی سخنانی در این همایش، پیرامون عدم تضاد بین خانواده و تحصیل به ایراد سخن پرداخت.

 وی ادامه داد: انسان می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح بین خانواده و تحصیل، مدرک تحصیلی و اخلاص و تحصیل و عبادت به بهترین وجه، همخوانی کند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی، معاون آموزش مرکز مدیریت در ارتباط با  مسئله انتظار به ایراد سخن پرداخت  و به پرسش های شرکت کنندگان در زمینه نظام آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران  پاسخ داد

خانم شیرازی استاد حوزه و دانشگاه نیز در این همایش در ارتباط با انتظارات جامعه از خواهران طلبه، گفت: جامعه انتظار دارد کسی که در حوزه تحصیل نموده است، در همه محورهای اخلاقی، الگو و اسوه باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی حوزه‌های خواهران در ادامه همایش، مریم حسن پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد هدف از برگزاری این همایش دو روزه را، آشنایی طلاب  با نظام آموزشی حوزه، ویژگی‌ها و شئون طلبگی و وظایف یک طلبه بیان کردو افزود: در این همایش 240 طلبه جدیدالورود از 10 مدرسه علمیه خواهران استان یزد شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha